|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد: دولت اهتمام دارد خسارت ها به آسیب دیدگان سیل در ایلام در اولین فرصت جبران شود.
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری امروز جمعه برای بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در 48 ساعت گذشته و بررسی خسارت های وارده به زیرساخت ها و مردم استان و شرکت در ستاد بحران وارد ایلام شد.

محمد باقر نوبخت در فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران گفت که با توجه به تاکید رئیس جمهوری در نخستین فرصت برای بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده عازم این استان شدیم .

نوبخت گفت:متاسفانه در این بارندگی ها خسارات هایی به زیر ساخت های استان وارد شده که امروز در نشست ستاد بحران و شورای برنامه ریزی ضمن بررسی آخرین وضعیت آسیب دیدگان تصمیم های مقتضی گرفته خواهد شد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد که دولت اهتمام دارد به جبران خسارت ها به آسیب دیدگان و در اولین فرصت برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد .

بارش 230 میلی متر باران در 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اختلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.

بارندگی ها شب گذشته در نقاط مختلف استان ادامه داشت که در ملکشاهی بخشی از پل های مسیر را تخریب و در چرداول و سیروان به زمین های کشاورزی خسارت هایی وارد کرد و همچنین بخش قابل توجهی از راه های عشایری در استان نابود شده است.

بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام را روز پنجشنبه با اعلام ستاد بحران تعطیل کرد و پروازهای فرودگاه این شهر نیز لغو شد.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سیل شماری از هموطنان جان باختند.

هم اکنون شبکه آب شرب 50 درصد مناطق شهر ایلام قطع است و آبرسانی به صورت سیار انجام می شود که علت قطع شبکه آب شرب این مناطق گل آلود شدن آب سد ایلام و چشمه گل گل به عنوان منابع تامین آب شرب شهر ایلام اعلام شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین