|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تاکنون در اثر بارش شدید باران شب گذشته و جاری شدن سیل، سه نفر در مناطق مختلف استان کشته و یک نفر مفقود نیز شده است.
شاپور پولادی  اظهار کرد: در این حادثه علاوه بر این، 40 درصد منازل مسکونی شهر ایلام بویژه در مناطق حاشیه ایی و پایین شهر دچار آبگرفتگی شده و خسارت دیدند.
وی با اشاره به خسارت وارد شده به تاسیسات شهری و زیربنایی افزود: 25 کیلومتر مسیل در شهر ایلام در معرض تخریب کامل و آسیب جدی قرار دارد ضمن اینکه هم اکنون آب 50 درصد مشترکان شهر ایلام قطع است که در حال آبرسانی سیار به این مشترکان هستیم.
پولادی تاکید کرد: برق 20 درصد محدوده شهر ایلام بواسطه تخریب دکل ها قطع است اما با تلاش عوامل شرکت توزیع برق مشکل این بخش در حال بر طرف شدن و وصل مجدد شبکه برق این مشترکان هستند.
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در زمینه تاسیسات گازرسانی بجز در شهرستان ملکشاهی مشکل خاصی وجود ندارد اما افت فشار شبکه وجود دارد که به منظور پیشگیری از قطع گاز، نیازمند کمک و همراهی مردم در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز هستیم.
پولادی با بیان اینکه مناطق پایین دست شهر و محدوده مسیل ها در ایلام در معرض خطر سیل قرار دارند از تمامی شهروندان ایلامی خواست از قرار گیری در این مناطق حداقل ظرف امروز و فردا خودداری کنند.
بارش 230 میلی متر باران طی 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.
به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام امروز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل است، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد.

 
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین