|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۶۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
مهاجم ملی پوش و هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برگزاری دیدار شهرآورد با حضور 100 هزار تماشاگر، دیدنی و جذاب خواهد بود.
جری بن سون عصر چهارشنبه گفت و گوی را با سایت باشگاه پرسپولیس انجام داده که شرح آنرا در زیر می خوانید:
* در این مدت از شهرآورد تهران شناخت پیدا کرده ای؟
متوجه شده ام از دیدارهای بسیار مهم ایران است که همه به آن توجه دارند، ضمن اینکه کسب 3 امتیاز این دیدار برای ادامه روند مثبت پرسپولیس بسیار مهم است. حضور در این دیدار و رقابت در حضور 100 هزار تماشاگر برایم فوق العاده خواهد بود و امیدوارم در ترکیب تیم باشم.
* دلیل پیشرفت پرسپولیس در هفته های اخیر چه بوده است؟
واقعیت پرسپولیس نتایجی است که در چهار دیدار پایانی کسب کردیم. در فوتبال همواره نمایش خوب باعث کسب امتیاز نمی شود و در هفته های اول همه چیز دست به دست هم داده بود تا به نتایج لازم دست پیدا نکنیم که با تلاش فراوان، شرایط تغییر کرد.
* برانکو اعتقاد داشت دیر ملحق شدن به تیم برای شما مشکل ساز بود، این مساله را قبول دارید؟
در ابتدا زمان کمی داشتم تا با شرایط تیم و هافبک ها هماهنگ شوم، اما اکنون شرایط برایم تغییر کرده و با دیگر بازیکنان هماهنگ شده ام.
* چرا در دیدار با ملوان، فرصت های زیادی را از دست دادید؟
بعضی مواقع شانس های زیادی برای گلزنی از دست می رود و باید مرتب تلاش کنیم تا بیشتر گل بزنیم. نیاز داشتم خودم را ثابت کنم و گلزنی مقابل ملوان برایم بسیار مهم بود.
* استقلال مدافعان با تجربه ای دارد و شهرآورد نیز دیداری نیست که فرصت های گلزنی از دست برود، به این مساله فکر کرده اید؟
ابتدا آرزو می کنم در این دیدار فوق العاده، حضور داشته باشم و خیلی مهم است که این بازی را با برتری به اتمام برسانیم. شخصا دوست دارم بازی خوب و درگیرانه داشته باشیم و اکنون نیز روحیه ام برای گلزنی نسبت به روزهای گذشته بسیار بالا رفته است.
هشتاد و یکمین شهرآورد پایتخت، ساعت 15 روز جمعه 8 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین