|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
»
محمد جواد لاریجانی:
کد خبر: ۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
لاریجانی اظهارداشت: دکتر روحانی به محاسبات کارشناسی اشراف داشته و به فضای بین‌المللی نیز توجه بسياري دارد و به طور کلی فرد محاسبه‌گری در برداشتن قدم‌های خود است.
تدبیر و امید"محمد‌جواد لاریجانی" رئيس ستاد حقوق بشر در توصیه‌ای به دولت جدید اظهار داشت: مسئولان دولت‌ بايد در چارچوب قانون اساسی براي مملکت تصميم بگيرند که چنانچه این اتفاق بیافتد قطعا کلید بسياري از توفیقات خواهد بود.

وی ادامه داد: هنگامی که یک ایده خوب به ذهن دولت مي‌ر‌سد، نبايد بلافاصله آن را تصویب کند بلکه باید آن ايده را ساخته و پرداخته کرده و با بزرگان سیاسی، علمی و نظامی کشور در میان گذاشته و در نهايت تصمیم درستي بگيرد.

رئیس ستاد حقوق بشر تصریح کرد: شعارها مخصوص زمان انتخابات بود اما اکنون زمان کشف بهترین تصمیم‌ها و ساختن ايده‌ها است چراکه "تصميم‌سازي" یک کلمه کلیدی در حل مشکلات است.

لاریجانی در تشريح ویژگی متمایز‌کننده حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر‌حسن روحانی رئيس‌جمهور جديد اظهارداشت: دکتر روحانی به محاسبات کارشناسی اشراف داشته و به فضای بین‌المللی نیز توجه بسياري دارد و به طور کلی فرد محاسبه‌گری در برداشتن قدم‌های خود است.

وي افزود: اشکال احمدی‌نژاد این بود که تصمیمات خويش را نمی‌ساخت و معتقد بود که همه را براي رسيدن به اهدافش باید به دنبال خود بکشاند و وقتي اين اتفاق نمي‌افتاد از ادامه راه باز مي‌ايستاد در حاليکه هیچ سیستم مدنی در دنيا این طور عمل نمی‌کند.

رئيس ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: دولت جدید باید با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری نقاط ضعف و قوت دولت گذشته را مورد توجه قرار داده و به دنبال تصمیم‌سازی در حل مسايل کشور باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین