|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
رئیس اداره محصول های تولیدی کشور عمان با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری خوبی در اهواز وجود دارد، گفت: 13 شرکت تولیدی از کشور عمان برای عرضه محصول های خود در این شهر حضور یافتند.
حمود عبدالله البلوشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اهواز شهری با ظرفیت های بسیار بالا است که توان خرید خوبی دارد و افق های روشنی برای تجارت در این شهر وجود دارد.

وی گفت: در حال حاضر بین استان خوزستان و کشور عمان روابط تجاری خوبی در زمینه صنایع و تجارت وجود دارد و امیدوارم نخستین نمایشگاه بین المللی بازرگانی در اهواز مثمر ثمر باشد.
وی با اشاره به اینکه پیش از این در چندین نمایشگاه بازرگانی در ایران شرکت کرده بودند، افزود: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه ها ترویج تولیدهای عمانی در ایران و اهواز با نگاهی به افق های تجارت ایران در عمان است.

رئیس اداره محصول های تولیدی کشور عمان با اشاره به فراهم آوری شرایط برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان ایرانی و عمانی یادآور شد: این نخستین سفر ما به شهر اهواز است اما به نظر فرصت های سرمایه گذاری خوبی در اهواز وجود دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه شرکت های مواد غذایی، ظروف پلاستیکی و غیره از کشور عمان مشارکت کردند زیرا توان خرید بالایی در شهر اهواز وجود دارد.
البلوشی ادامه داد: در خصوص واردات نیز پس از بررسی شرایط و تولیدات شهر اهواز و استان خوزستان، زمینه را برای واردات از کشور ایران به عمان فراهم می کنیم.

در این نمایشگاه کشورهای عمان، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، هند، ایتالیا، برزیل، فلسطین، اردن، ژاپن، سوریه و بنگلادش غرفه هایی برای عرضه و معرفی کالاهای خود دارند.

نخستین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خوزستان از روز سه شنبه (پنجم آبان 94) در سالن امام رضا(ع) به مدت سه روز برپاست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین