|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با تاکید بر اینکه بهداد سلیمی با وجود مصدومیت می‌تواند به المپیک برزیل برسد، گفت: آسیب‌دیدگی بهداد به خاطر برنامه سنگین تمرینات نبود.
حسین توکلی با اشاره به مصدومیتی که بهداد سلیمی دچار آن شده و به همین دلیل مسابقات جهانی را از دست داد، اظهار داشت: البته این مصدومیت خیلی حاد نیست. مصدومیت سلیمی به خاطر فشار تمرینات نبود. همان روز که سلیمی مصدوم شد، ورزشکارانی مثل نصیر شلال، مرادی و سایر وزنه‌برداران هم برنامه سنگین داشتند.

وی در این رابطه ادامه داد: سلیمی وقتی دچار آسیب‌دیدگی شد که پای او به تخته گیر کرد و به همین دلیل نتوانست تعادل خود را حفظ کند و با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. البته خوشبختانه این پارگی از بهترین شکل ممکن است و خیلی خطرناک نیست، ضمن اینکه پارگی رباط صلیبی خیلی راحت پیوند می خورد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه بهداد سلیمی می تواند به المپیک برسد و این خبر خوبی برای ما خواهد بود، ادامه داد: امیدوارم بهداد بعد از جراحی لازم بتواند شرایط خوبی کسب کند و با بهترین آمادگی در المپیک شرکت کند. اینکه بهداد به مسابقات جهانی اعزام نمی شود، کار را برای رقبایش راحت کرده چون او در آمادگی بالایی قرار دارد.

وی که در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی اعتراضاتی داشت، در این مورد اظهار کرد: ورزشکارانی مثل حمید سوریان و شهرام محمودی در مجمع شرکت داشتند، اما هیچ یک از کاندیداها در مورد ورزشکاران هیچ صحبتی نکردند. بد نبود کاندیداها برنامه ای برای ورزشکاران داشتند و آن را اعلام می کردند.

حسین توکلی در مورد اینکه برای المپیک لندن ورزشکاران از ۱۰ ماه پیش از بازی ها تحت کنترل قرار داشتند، اما برای المپیک برزیل این برنامه اجرا نشده و این موضوع باعث آسیب بهداد سلیمی و سعید محمدپور شده است، گفت: به هر حال ورزشکاران در آستانه المپیک باید مراقبت های بیشتری داشته باشند. وقتی بازیکنی مانند مسی مصدوم می شود پزشک تیم وضعیت او را پیگیری می‌کند، اما در اینجا ما مربیان، مسئول پیگیری آسیب ورزشکاران می شویم. به اعتقاد من باید برنامه هایی که کنترل ورزشکاران از خیلی پیش از این شروع می شد و تا این اتفاقات رخ نمی داد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین