»
کد خبر: ۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
نماينده ايلام در مجلس شوراي اسلامي گفت: كابينه پيشنهادي دولت جديد تركيبي از نيروهاي با تجربه اجرايي، توانمند و خوش پيشينه است.
تدبیر و امیدعمران علي محمدي با بیان این مطلب افزود: پيشنهاد نيروهاي با تجربه براي تصدي وزارتخانه هاي مختلف باعث مي شود كه كارها زودتر به سرانجام برسد و مشكلات حوزه هاي مختلف نيز با شتاب بيشتري حل و فصل شود.
وي ادامه داد: نگاهي به وضعيت تركيب هيات وزيران پيشنهادي بيانگر اين است كه رييس جمهوري به دنبال حل پر شتاب مسائل زندگي مردم و اشتغال جوانان است.
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: قوه مقننه به عنوان مهمترين ابزار نظارتي و قانون گذاري نظام همواره دغدغه اشتغال جوانان و رفع مشكلات زندگي ملت داشته و براي بهبود وضعيت كنوني نياز به هم افزايي و همكاري دولت و مجلس است.
علي محمدي افزود: نمايندگان مجلس شوراي با پيش چشم گذاشتن و فصل الخطاب قرار دادن فرمايشات و ديدگاه هاي مقام معظم رهبري همواره آمادگي دارند دولت جديد را در رسيدن به اهداف و آرمان هاي مبتني بر رويكرد اعتدال گرايي ياري كنند.
نماينده حوزه شمالي استان ايلام با ستايش از اقدام دكتر روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران در معرفي سريع وزراي پيشنهادي به مجلس شوراي اسلامي در آيين تحليف گفت: اين اقدام رييس جمهوري بيانگر قدرت بالاي برنامه ريزي، اهميت دادن به امور، جديت در وظايف و تلاش هاي مبتني بر حركت هاي عقلايي با هدف پيشبرد امور اجرايي و مسووليت هاي خطير دولت است.
وي افزود: دوران شعارزدگي و اقدام هاي شتاب زده و ناگهاني به سر آمده و مسائل كشور در اين شرايط نيازمند برنامه ريزي هاي دقيق كارشناسي و مبتني بر چارچوب هاي علمي و منطقي است.
علي محمدي بيان كرد: موضع و بناي مجلس شوراي اسلامي همفكري، هم افزايي و همكاري با دولت تدبير و اميد است و با حفظ اصول و آرمان ها از هيچ كوششي براي موفقيت رييس جمهوري و هيات دولت فرو گذار نخواهد كرد.
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي افزود: نهاد تقنيني كشور مطابق قانون عهده دار وظيفه رسيدگي و بررسي توانايي ها، پيشينه و صلاحيت هاي تخصصي و فردي وزراي پيشنهادي است و براي كارآمدي بيشتر دولت با دقت و سعه صدر اين مسووليت مهم را انجام مي دهد.
وي افزود: بررسي هاي نخستين با توجه به تركيب كابينه بيانگر اين است كه وزراي پيشنهادي دولت براي گرفتن راي اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مشكل زيادي نداشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین