کد خبر: ۶۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
بازیکن تیم استقلال تهران گفت: خوشبختانه همه چیز در دیدار با سپاهان به خوبی پیش رفت و توانستیم مقابل تیم بزرگی چون سپاهان برد خوب و شیرینی را قبل از دربی پایتخت به دست آوریم.
وحید طالب لو  پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیم بزرگی چون سپاهان در اصفهان بسیار سخت است چون این تیم بازیکنان و کادر فنی بزرگی را در اختیار دارد و فکر می کنم برد شیرینی را قبل از دربی پایتخت به دست آوردیم.

وی با ابراز خوشحالی از این پیروزی ارزشمند ادامه داد: با توجه به سه تساوی که در بازیهای گذشته بدست آوریم نیاز به این برد داشتیم البته با این گل صدرنشینی مان را در جدول حفظ کردیم و بازیکنان در این دیدار توصیه های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند.

بازیکن تیم استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که «آیا پیش بینی چنین بازی ای را می کردند» افزود: نمی توانیم بگوییم چنین پیش بینی ای را داشته ایم چون مقابل سپاهان در اصفهان چنین نتیجه ای گرفتن بسیار سخت است.

طالب لو درباره خوش و بشی که بین او و کاپیتان سپاهان در ابتدای دیدار صورت گرفت تصریح کرد: دلم برای نویدکیا بسیار تنگ شده بود و ما از زمان تیم ملی سالها است که یکدیگر را می شناسیم و با هم رابطه خوبی داریم و از این که این بازیکن دوباره به فوتبال بازگشته است بسیار خوشحالم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین