|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
سرمربی سابق پرسپولیس رازهای پیروزی بر رقیب سنتی را در دربی های پایتخت تشریح کرد.
حمید درخشان  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ملوان خوب بازی کرد و برد خوبی به دست آورد. به نظر من باید از نظر روحی هم آماده شوند تا بازی خوبی مقابل استقلال در دربی انجام دهند. پرسپولیس 2 بازی را برده و دیگر از بحران خارج شد است.

وی افزود: شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی خوب و ایده آل است. انشاالله بازی خوب و جذاب و تماشاگرپسندی شود و مردم لذت ببرند. باید هر 2 تیم از احتیاط دست بردارند و فارغ از هر نتیجه ای فوتبال خوب و شناور و روانی را بازی کنند تا تماشاگران از تماشای این بازی لذت لذت ببرند.

درخشان در مورد رمز پیروزی در دربی گفت: رمز پیروزی در دربی شجاع و نترس و بابرنامه بازی کردن است. به لحاظ روحی و روانی باید بازیکن را آماده کنیم چون این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد و اگر از نظر روحی آماده باشند شرایط خیلی متفاوت می شود.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: شانس برد پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است چون هواداران بیشتری می‌آیند و تیم دونده ای هم دارد و می‌توانند برنده شوند ضمن اینکه دربی های قبل را هم برده است. نکته دیگر این بازی هادی نوروزی است که یک انگیزه‌ای برای بازیکنان می شود تا بیشتر تلاش کنند و ببرند. یادمان باشد که پرسپولیس همیشه محکوم به برد است چون این یک بازی تاریخی است و برد دربی در تاریخ ثبت می‌شود.

درخشان در پایان گفت: برد دربی مثل مسکنی می ماند که به تیم و بازیکنان و مجموعه باشگاه و طرفداران آرامش می دهد. برد دربی غرور و لذت خاصی دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین