کد خبر: ۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مربی تیم فوتبال استقلال تهران،گفت:شهرآورد پایتخت همیشه حساسیت های خاص خود را دارد اما من معتقدم به خواست خدا پیروزی هشتاد و یکمین شهرآورد سرخابی ها، سهم استقلال است.
محمد نوازی در حاشیه تمرین روز سه شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران افزود: در بازی های قبلی، استقلال نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند اما با برد شیرین برابر سپاهان حساسیت ها و استرس بازیکنان کاسته شده و آنان با روحیه و نشاط بالا برای شهرآورد هشتادو یکم آماده می شوند.
وی اضافه کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس همیشه از حساسیت و جذابیت خاص خود برخوردار است و رسانه ها نیز براین اساس پوشش خبری گسترده تری روی این دیدار دارند .
نوازی خاطرنشان کرد: من فردی نیستم که بخواهم قبل از انجام دیدار کری خوانی کنم زیرا همه چیز در مستطیل سبز مشخص می شود و تیمی که بهتر باشد پیروزی را از آن خود می کند، اما خیلی امیدوارم برد این بازی سهم استقلال باشد.
مربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی که تجربه دیدارهای شهرآورد را داشته باشد در ترکیب اصلی تیم هست یا خیر ؟ گفت: شهرآورد مانند سایر دیدارهای لیگ است البته هیجان آن به مراتب بیشتر است، همه بازیکنان از نظر فنی ، جسمی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم با خواست خدا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم .
هشتاد و یکمین شهرآورد پایتخت جمعه 8 آبان ماه راس ساعت 15در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس برگزار می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین