|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
قرار است عواید حاصل از این بازی از سوی بنیاد خیریه وین رونی به تعدادی از مؤسسات خیریه اهدا شود.
باشگاه منچستریونایتد برنامه‌ای خاص برای بزرگداشت کاپیتان 30 ساله خود در نظر گرفته است.

 باشگاه منچستریونایتد قصد دارد دوازدهمین سال حضور وین رونی در منچستریونایتد را پاس بدارد، از این رو بازی خیریه‌ای را در تاریخ 3 آگوست 2016 (12 مرداد 1395) در ورزشگاه اولدترافورد به منظور بزرگداشت از کاپیتان خود ترتیب داده است. البته هنوز حریف شیاطین سرخ برای این بازی اعلام نشده است.

رونی که در آستانه رسیدن به رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار دارد و این روزها به خاطر اُفت محسوسی که در فصل جاری داشته، مورد انتقاد است، به سایت رسمی باشگاه گفت: مایلم از تمامی کسانی که باعث شدند تا برگزاری این بازی عملی شود، تشکر کنم. بیشتر از همه هم می‌خواهم از هواداران منچستر به خاطر حمایت‌هایی که از من و تیم از زمان پیوستن به این باشگاه داشته‌ام، قدردانی کنم.

وی افزود: شب این مسابقه‌ای که برای بزرگداشت از من ترتیب داده شده، برای من و خانواده‌ام قطعاً خاص خواهد بود، ولی امیدوارم در آن شب همه با هم جشن بگیریم و همچنین بتوانیم یکی دو سورپرایز به هواداران ارائه بدهیم. بیشتر از همه هم امیدوارم هواداران زیادی برای این بازی خیریه به ورزشگاه بیایند و کمک کنیم تا پول زیادی جمع‌آوری شود، کاری که بنا به دلایل مختلف به قلب من خیلی نزدیک است.

قرار است عواید حاصل از این بازی از سوی بنیاد خیریه وین رونی به تعدادی از مؤسسات خیریه اهدا شود.

رونی که در حال حاضر 236 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است، تنها یک گل نیاز دارد تا به رکورد دنیس لاو برسد و به نظر می‌رسد به زودی هم رکورد 249 گل بابی رابسون را بشکند و تبدیل به برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین