|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنان تیمش گرفته گفت: اگر مشکلات مالی ادامه داشته باشد، کار کردن در ملوان خیلی سخت می‌شود.
حمید استیلی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در روز نخست از هفته دهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با پرسپولیس، دیداری نفسگیر برای ما بود. البته مشکل اصلی تیم ملوان که تمرکز را از بازیکنان گرفته، مشکل مالی است. این مشکل هر روز در کنار ماست که هنوز حل نشده است، هرچند مسئولان تلاش می‌کنند این مشکل حل شود.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست صادق محرمی را به دلیل مصدومیت از ناحیه پا و مازیار زارع را به دلیل شکستگی دست از دست دادیم، موضوعی که باعث شد ملوان در نیمه دوم افت کرده و پرسپولیس فرصت رسیدن به گل و موفقیت را بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: اگر مشکلات مالی ادامه داشته باشد، کار کردن خیلی سخت می‌شود. باور کنید دلیل نتیجه نگرفتن تیم، تنها مسائل مالی نیست بلکه مسائل حاشیه‌ای بوده که کار را  خیلی سخت کرده است.

وی با بیان اینکه از آرش افشین پبه دلیل مشکلی که دارد نتوانسته در چند هفته گذشته استفاده کند، یادآور شد: خط دفاع ما خوب است زیرا در ۳ بازی گذشته تنها یک گل دریافت کردیم اما در کار هجومی مشکلاتی داریم که در نیم فصل چند بازیکن را به تیم اضافه خواهیم کرد تا شرایط‌مان بهتر شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین