کد خبر: ۶۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
دربی‌اهواز با 4گل به سود آبی‌های ویسی به پایان رسید تا تیم گواردیولای وطنی همچنان مدعی بماند.
تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز در دومین دیدار از هفته‌دهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه‌غدیر با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر به مصاف هم رفتند که شاگردان ویسی 4 بر صفر فاتح این دیدار شدند.

ترکیب‌ استقلال‌خوزستان: خسوس، محمدطیبی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری، مهدی زبیدی(سالاروند)، رحیم زهیوی، حمدالله ابدام(قنبری) و حسن بیت سعید(شیرزادی)

ترکیب استقلال‌اهواز: پرویز کریمی، سعید قزل(محمد غلامی)،سعید سالازاده، شاهین مجیدی(بهرامی)، حمزه خضیراوی(بیگدلی)، رضا بهمیی، فرزادآشوبی، محسن حمیدی، مرتضی منصوری و طالب ریکانی

دقیقه 12  رحیم زهیوی خیلی زود ویسی و تیمش را به گل نخست این دیدار رساند تا شادی را به اردوی تیمش بیاورد.

دقیقه 26 حسن بیت سعید موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه همنام اهوازی کند تا ضمن به ثمر رساندن گل پنجم خود موقعیتش را در جدول گلزنان بهبود ببخشد.

دقیقه 28 رحیم زهیوی برای دومین بار در این دیدار گلزنی کرد تا نتیجه دربی اهواز را 3 بر صفر کند تا حنطه و تیمش دست‌ها را به نشان تسلیم بالا ببرند.

دقیقه 78 بیت سعید موفق شد چهارمین گل را هم برای تیمش به ثمر برساند تا 6 گله شود و کنار طارمی و محمدی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

استقلال خوزستان با این پیروزی 19 امتیازی شد تا پشت سر همنام تهرانی خود در رده دوم جدول قرار بگیرد. اسنقلال اهواز هم با همان 5 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین