|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
کد خبر: ۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش برابر سپاهان و تداوم صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: در دیدار برابر پرسپولیس هم هدف ما رسیدن به پیروزی است و با ترس به میدان نخواهیم رفت.
پرویز مظلومی در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان گفت: ما در این بازی برای مساوی نیامده بودیم چرا که تساوی به درد ما نمی‌خورد و دوست نداشتیم قبل از دربی چهارمین تساوی متوالی را داشته باشیم. ما در این دیدار دنبال کور کردن نقاط ضعف سپاهان بودیم تا با استفاده از نقاط ضعف حریف به گل برسیم.

وی دیدار نیمه نخست این تیم را خوب ندانست و عنوان کرد: در نیمه اول خیلی زود گل زدیم و خیلی زود هم عقب نشینین کردیم ولی این خواسته ما نبود. در وقت دوم شرایط عوض شد و از بازیکنان سرعتی خود استفاده کردیم. در واقع تغییرات ما روی بازیکنان سرعتی بود تا از روزنه‌های تیم سپاهان در ضد حملات استفاده کردیم. بهرحال این برد قبل از دربی برای ما روحیه بخش بود.

سرمربی استقلال با انتقاد از رفتار هواداران سپاهان با حسین فرکی گفت: من متاسف هستم از این برخوردهایی که با فرکی شده است. ایشان فصل قبل سپاهان را قهرمان کرد و این برخوردها شایسته وی نبود.

مظلومی درباره خط دفاع تیمش گفت: تلاش ما روی دفاع تیمی بود و در این بازی بچه‌ها احساس مسئولیت بیشتری داشتند. در بازی قبل هم البته ذر نیمه دوم خوب بودیم. با این حال در دیدار امروز حتی شهباززاده در کار دفاعی شرکت کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: کیفیت چمن بد نبود ولی آنها که بازی کردند بهتر می‌توانند اظهار نظر کنند.

وی در خصوص اینکه چرا آرش برهانی در این بازی در فهرست تیمش قرار نگرفت، یادآور شد: ما تا امروز به سپاهان فکر می‌کردیم ولی از حالا به دربی فکر می‌کنیم. شاید فقط یک جلسه تمرین مفید داشته باشیم چون بقیه ریکاوری است. در این بازی خسرو حیدری با تیم به اصفهان آمده بود تا به تیم روحیه بدهد اما آرش برهانی را صلاح دیدم که نیمکت نشین نباشد و جوان‌ها را میدان دادم. مشکلی نبود و آرش در بازی قبل هم خوب بازی کرده بود. ما در هر بازی بر اساس بازی حریف

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا در دربی هم بدنبال کسب برد هستید، گفت: من علاقمند به صفر - صفر در دربی نیستم. استقلال غیر از بازی با ذوب آهن در همه بازی‌ها گلزنی کردیم. خدا کمک کند برای برد به میدان می‌رویم و با ترس در دربی بازی نخواهیم کرد.

تیم فوتبال استقلال عصر روز دوشنبه در چارجوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر برابر سپاهان ۳ بر صفر برنده شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین