|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال با برتری 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت پیگیری می‌شود.
در حساس‌ترین دیدار هفته‌دهم لیگ‌برتر از ساعت 15 تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه فولادشهر به قضاوت شاهین حاج‌بابایی در حضور 7 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر استقلال جریان دارد.

ترکیب‌سپاهان: شهاب گردان، عبداله کرمی، هادی عقیلی، حبیب گردانی، فوضیل موسی‎اف(محرم نویدکیا)، حسین فاضلی(پاپی)، محمد روشندل، علی کریمی، رسول نویدکیا، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری

ترکیب‌استقلال: سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی(محسن کریمی)، فرشید اسماعیلی(برزای)، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

دقیقه 7 تیم استقلال روی اشتباه مسلم شهاب گردان در دفع توپ و تیزهوشی فرشید اسماعیلی به گل رسید تا شوک بزرگی به میزبان طلایی‌پوش در حضور هوادارانش وارد شود.

دقیقه 24 هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به تشویق هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخ‌پوشان پایتخت کردند که این حرکت خود هواداران را در اکثر دیدارهای لیگ‌برتر شاهد هستیم.

دقیقه 30 خطای خشن فوضیل موسی‌اف روی مدافع استقلال با دخالت حنیف عمران‌زاده به درگیری بازیکنان دو تیم منجر شد که در نهایت داور موسی‌اف را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 42 استقلال می‌توانست به گل دوم برسد که شهاب گردان ضربه سر خطرناک جابر انصاری را دفع کرد تا مانع باز شدن دروازه‌اش شود.

سپاهان در نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان آمد و روی حرکات سرعتی خلعتبری به دنبال روزنه‌های نفوذ به دروازه استقلال بود اما آبی‌پوشان با فوتبالی هوشمندانه حریف خود را کنترل کردند.

دقیقه 54 اشتباه عبدالله کرمی مدافع سپاهان با توپ‌گیری و ارسال یعقوب کریمی همراه شد تا جابر انصاری با ضربه سر دومین گل آبی پوشان را برخلاف جریان بازی به ثمر برساند.

دقیقه 57 خطای فاضلی روی فخرالدینی با واکنش این بازیکن همراه شد که با دخالت محرم نویدکیا بازی دچار تشنج شد. این درگیری با دخالت داور و برخی بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.

دقیقه 77 باز هم اشتباه عبدالله کرم با توپ ربایی سجاد شهباززاده همراه شد تا این بازیکن با یک پاس به جلوی دقیق توپ را در آستانه دروازه برای بهنام برزای آماده کرد تا سومین گل تیم استقلال در روزی فراموش نشدنی به ثمر برسد.

در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر عصر امروز 2 دیدار برگزار خواهد شد که طی آن استقلال‌خوزستان در دربی‌اهواز میزبان همنام خود است و از ساعت 17:45 دقیقه پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی میزبان ملوان خواهد بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین