کد خبر: ۶۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
نتانیاهو اخیرا در دیدار با آنگلا مرکل 'آدولف هیتلر' را از هلوکاست یهودیان تبرئه کرده و حاج امین الحسینی را به دست داشتن در این حادثه متهم کرده بود.
-نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با گسترش انتفاضه سوم لحظات دشواری دارد در اظهارات خنده داری گفت که فلسطینی ها عامل انقراض نسل دایناسورها هستند.

 به نقل از 'فلسطین الیوم'، ' بنیامین نتانیاهو' در مصاحبه با شبکه 'سی ان ان' در پاسخ به سوالی در خصوص اظهاراتش مبنی بر متهم کردن 'حاج امین الحسینی' به دست داشتن در هلوکاست اظهار داشت: این اولین باری نیست که آنها درصدد انقراض نسل و نابودی یک گروه بر می آیند. دایناسورها را هم فلسطینی ها منقرض کرده اند.

حاج امین الحسینی از سال 1921 تا 1937 مفتی اعظم بیت المقدس بود و از نخستین رهبران جنبش فلسطینیان بر ضد سلطه انگلیس و صهیونیسم در قرن چهاردهم هجری/ بیستم میلادی به شمار می رود. وی در سفر به برلین در سال 1941در آغاز جنگ جهانی دوم با آدولف هیتلر دربارهٔ حل مسألهٔ یهودیان خاورمیانه و مقابله با صهیونیسم و خاتمه دادن به مشکل یهودیان گفتگو کرد.
نتانیاهو در اظهارات مضحک خود افزود: هلوکاست نازی ها، نسل کشی ارامنه، جنایت روآندا و حتی انقراض نسل دایناسورها و هر حادثه دیگری که در جریان آن یک مجموعه در معرض خطر نابودی قرار گیرد، مطمئن باشید که فلسطینی ها در آن دست دارند!

نتانیاهو اخیرا در دیدار با آنگلا مرکل 'آدولف هیتلر' را از هلوکاست یهودیان تبرئه کرده و حاج امین الحسینی را به دست داشتن در این حادثه متهم کرده بود.

مخالفان داخل رژیم صهیونیستی نیز به شدت از این اظهارات نتانیاهو انتقاد کردند.



منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین