|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
ریاض مالکی اعلام کرد فلسطینی ها پس از امضای توافق اردن و رژیم صهیونیستی برای کارگذاشتن دوربین در مسجدالاقصی، در دام افتادند.
به نقل از راشاتودی، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین روز گذشته گفت فلسطینی ها پس از توافق اردن و رژیم صهیونیستی برای کارگذاشتن دوربینهای نظارتی در مسجدالاقصی، در دام افتادند.

وی در گفتگو با رادیو "صدای فلسطین" درباره کارگذاشتن دوربین در مسجدالاقصی اعلام کرد: این دامی دیگر بود. این دوربینها برای بازداشت فلسطینی ها به بهانه اقدامات تحریک آمیز بکار گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: نمی توان به نتانیاهو، به خصوص درباره اوضاع کنونی مسجدالاقصی اعتماد کرد. وزیر خارجه فلسطین همچنین اعلام کرد نمی توان حرف نتانیاهو را باور کرد؛ چرا که وی پیشتر در نشست های خود با پادشاه اردن و جان کری، وزیر خارجه آمریکا از اجازه به مسلمانان برای برپایی نماز در مسجدالاقصی بدون شرط سنی سخن گفته بود؛ اما بدان عمل نکرد.

وزارت خارجه فلسطین نیز در بیانیه ای، اظهارات دفتر نتانیاهو را در خصوص حق یهودیان در مسجدالاقصی به شدت محکوم کرد. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد سخنان نتانیاهو نشان از پافشاری وی بر ایجاد زمان بندی برای مسجدالاقصی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین