|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تاکنون تصمیمی در خصوص انتخابات خبرگان نگرفته است.
از پایگاه اطلاع رسانی جماران، در پی برخی اظهار نظرها درباره حضور یادگار امام در انتخابات آتی خبرگان و تماس های مختلف در این خصوص؛ به استحضار می رساند که حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

بنابر این، ضمن تشکر از عزیزانی که در مورد ورود یادگار امام به عرصه انتخابات خبرگان اهتمام داشته و اظهار نظر کرده اند، از مخاطبان محترم خصوصا همکاران گرانقدر رسانه ای تقاضا دارد که نظرات مطروحه را - همانگونه که خود این عزیزان ابراز داشته اند - به عنوان برداشت گویندگان در نظر گرفته و بازتاب دهند و نه نظر و تصمیم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی.

حجت الاسلام محسن غرویان، استاد حوزه و دانشگاه با اعلام خبر تصمیم نوه امام برای حضور در انتخابات خبرگان 94، از تصمیم قطعی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی برای ورود به انتخابات مجلس خبرگان خبر داده بود.

غرویان ادامه داد: چند شب پیش با ایشان دیداری داشتم و همین موضوع را مطرح کردم و گفتند بعد از تاسوعا و عاشورا رسما برای ورودم به انتخابات خبرگان اعلام حضور می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: ایشان گفتند شرایط به گونه ای است که باید بیایم و احساس تکلیف بیشتری در این زمینه دارم. با توجه به صحبت هایی که با ایشان داشتم به نظر من، 80 درصد به انتخابات می آید و 20 درصد امکان ورود ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سؤال که «دلیل آن 20 درصد برای عدم ورودشان چیست؟»، گفت: به هر حال صحنه های سیاسی و اجتماعی هر روز یک تحولاتی را به خود می بیند که در تصمیمات تأثیرگذار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین