|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
آتش سوزی فروشگاه آلات موسیقی در خیابان جمهوری اسلامی با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در این فروشگاه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 18:35 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 18، 115 و 1 را به همراه خودرو حامل نردبان 32 متری، به خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع خیابان حافظ اعزام کرد.

فرهاد فرهادی افسر آماده منطقه 5 عملیات در این خصوص گفت: در محل حادثه یک فروشگاه آلات موسیقی به مساحت تقریبی 300 متر مربع که در طبقه دوم یک مجتمع تجاری وجود داشت، دچار آتش سوزی شده و دود و شعله فراوانی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از نردبان 32 متری و لوله های آبرسانی به کانون آتش سوزی نزدیک شدند، مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند و همزمان گروه دوم با توجه به بسته بودن درب فروشگاه در زمان وقوع آتش سوزی با استفاده از دستگاه های برش درب فروشگاه را باز کرده و با استفاده از لوله های آبرسانی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده با اشاره به اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از سرایت آتش سوزی به فروشگاه های مجاور جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی از این فروشگاه و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین