|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مشکل و درد تیم ملی را می‌دانم ولی برای سفر به برزیل و حضور در مسابقات گرندپری زمان نداریم.
سید محمد ناظم الشریعه درباره زمان کم تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات گرندپری برزیل با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فعلا مهمترین مشکل ما، نداشتن زمان کافی است. می‌دانیم درد و مشکل تیم ملی چیست ولی زمان کافی نداریم. ما تازه از ایتالیا برگشته‌ایم و فقط این فرصت را داریم که سه، چهار بازیکن را جابجا کنیم و به برزیل برویم تا آنها را تست کنیم.

وی افزود: کاش می‌توانستیم با تمرین به برزیل برویم. برای بازی با ایتالیا فقط ۴ جلسه تمرین کردیم ولی همین مقدار کم هم تاثیرش را در ایتالیا نشان داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: اگر برنامه فراهم شود، یکشنبه هفته آینده و بعد از اتمام هفته پانزدهم لیگ بلافاصله عازم برزیل خواهیم شد. اسامی ۱۸ بازیکن را داده‌ایم که در نهایت و با انجام چند تغییر، با ۱۴ بازیکن به برزیل خواهیم رفت. البته ما بازیکنی را از تیم ملی کنار نمی‌گذاریم و این تیم برای کل بازیکنان لیگ است. هدف ما این است تا بازیکنان دیگر را هم تست کنیم.

ناظم الشریعه درباره ارزیابی‌اش از دو دیدار تدارکاتی برابر ایتالیا و شناخت مشکل اصلی تیم ملی، گفت: ما باید بهتر باشیم. به نظرم باید درصد مالکیت توپ را بالاتر ببریم. در بازی دوم با ایتالیا شرایطمان بهتر بود. باور کنید بازی مقابل قهرمان اروپا کار دشواری است. به هر حال ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم که این اشتباهات هم ناشی از تاکتیک تیمی است. در حال حاضر همه کمک می‌کنند تا تیم ملی به شرایط ایده آل برسد.

وی درباره رضایت کمیته فنی از عملکرد تیم ملی اظهار کرد: دنبال این هستم تا جلسه‌ای با مسئولان این کمیته برگزار کنم و ارتباط نزدیک‌تری با کمیته فنی داشته باشم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین