|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
اردوغان در ادامه خاطر نشان کرد:" ترکیه اجازه نخواهد داد شمال سوریه به قربانی طرح های احزاب کردی تبدیل شود. اعلام حکومت خودمختار در این منطقه، تهدیدی برای ترکیه است.
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گستاخانه با "قاتل" خواندن بشار اسد، از همتای روسی‌اش برای استقبال از رئیس جمهور سوریه به شدت انتقاد کرد.

رئیس جمهور ترکیه، از آنچه اقدام، همتای روسی اش، در استقبال از قاتل خواند، انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رجب طیب اردوغان در اظهاراتی گستاخانه  خطاب به پوتین گفت: آیا در عرف دیپلماتیک بندی وجود دارد که بتوان بر اساس آن از قاتل استقبال کرد؟

اردوغان در سخنرانی خود در دانشگاه غازی آنتپ افزود: این فرد (بشار اسد) اخیرا دیدارهایی در روسیه داشت. چگونه این کار امکان پذیر است. آیا در عرف دیپلماتیک بین المللی بندی برای استقبال از قاتل 33 هزار نفر، بر روی فرش قرمز وجود دارد؟ متاسفانه بشریت شاهد چنین حادثه ای بود. ما شاهد آن بودیم که بعضی طرف ها بر خلاف آنچه در دیدارها با ما می گویند عمل می کنند. ما همین مسئله را در مورد تحولات شمال سوریه هم شاهد هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،اردوغان در ادامه خاطر نشان کرد:" ترکیه اجازه نخواهد داد شمال سوریه به قربانی طرح های احزاب کردی تبدیل شود. اعلام حکومت خودمختار در این منطقه، تهدیدی برای ترکیه است.

وی مدعی شد:  هدف آنها تسلط کامل بر منطقه شمال سوریه است. ما هرگز تهدید علیه خود را در این منطقه نخواهیم پذیرفت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین