کد خبر: ۶۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
فوتبالیست‌های کشورمان پس از عقد قراردادهای سنگین، گویا دیگر خود را فرد عادی در جامعه نمی‌دانند و این هدف‌گذاری‌شان از مدل مو و سیم‌کارت‌های متفاوت آنان با بقیه جامعه نمایان شده است.
در فوتبال کشورمان جا افتاده است که بازیکنان به جای تمرکز روی فوتبال بیشتر سمت حواشی می‌روند.

 فوتبالیست‌های کشورمان پس از عقد قراردادهای سنگین، گویا دیگر خود را فرد عادی در جامعه نمی‌دانند و این هدف‌گذاری‌شان از مدل مو و سیم‌کارت‌های متفاوت آنان با بقیه جامعه نمایان شده است.

به نظر می‌رسد که یکی از نشانه‌های پولدار شدن این باشد که باید شماره تلفن همراهت خط یک باشد و با این مسئله، احساس متفاوت بودن داشته باشی در این بین فوتبالیست‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند.

** سلطان خط بازی ایران

جادوگر فوتبال کشورمان علاقه شدیدی به خرید و فروش سیم‌کارت‌های رند دارد و به سلطان خط بازی معروف شده است.

البته این خرید و فروش سیم‌کارت‌ها یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های بازیکنان است و از دادن پول‌های هنگفت به صاحبان آن‌ها ناشی می‌شود.

ناجی دروازه استقلال که یکیاز خوشپوش‌ترین بازیکنان لیگ هم معرفی می‌شود، در گذشته یک شماره در اختیارش قرار داشت که بیشتر عددهای آن نماد پرسپولیسی‌ها بود و دوستان وی آن را به دلیل داشتن این شماره پرسپولیسی قلمداد می‌کردند. البته این نکته را باید خاطرنشان کرد که دروازه‌بان آبی‌پوشان این خط را واگذار کرده است.

مدافع با تعصب سرخ‌پوشان که سابقه حضور در سپاهان را یدک می‌کشد، خط موبایل عجیب و غریبی دارد که برخلاف مهدی رحمتی این شماره موبایل نماد پرسپولیسی‌ها است و پنج شماره آخر این خط عدد 6 است 66666- - 0912

بازیکن حال حاضر سرخپوشان که در این فصل عملکرد درخشانی نداشته است شماره پیراهن 77 را برای خود انتخاب کرده است و اما در شماره خط موبایل علاقه زیادی به شماره 9 دارد و مانند بنگر پنج رقم آخر شماره خود را به این عدد اختصاص داده است.

مهاجم آبی‌پوشان پایتخت که در این فصل عملکرد خوبی داشته است، زیاد اهل تجملات و شماره موبایل نیست و تمرکز خود را روی فوتبالیش معطوف کرده است و شماره‌ای با خط چهار را در اختیار دارد.

850- - - - 09124

اما در کنار بازیکنان پولدار، لیگ پانزدهم فوتبالیست‌هایی هستند که توان مالی یا دوست ندارند از خطاهای با قیمت بالا استفاده کنند.

ر- س بازیکن حال حاضر یکی از تیم‌های خوزستانی که سابقه بازی در 2 تیم پرطرفدار پایتخت را دارد از خطوط اعتباری استفاده می‌کند و دلیل آن را نیز بی‌اهمیت خواندن شماره تلفن همراه در شخصیت بازیکن دانست.

گفتنی است، فروشندگان تلفن همراه در بازار، در خصوص خط‌های رند بازیکنان فوتبالی نظرهای متفاوتی دارند و نظر یکی از این فروشنده آن این است که بیشتر بازیکنان فوتبالیست به دنبال خط‌های رند و پیش شماره یک هستند و در این زمینه نیز هزینه‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند.

معامله با فوتبالیست‌ها بسیار شیرین است‌، زیرا آنان پول‌شان نقد است و حتی حاضرند برای بدست آوردن آن خط بیشتر نیز هزینه کنند.

در بعضی از مواقع نیز بازیکنان به شخصه به تلفن مورد نظرشان زنگ می‌زنند و درخواست واگذاری آن شماره را دارند و به هر حال در پایان نیز می‌توانند آن شماره را بدست بیاورند.

در پایان گفتنی است، که بازیکنان به جای تلاش برای بدست آوردن خط رند و به رخ کشیدن آن‌ها، روی فوتبال‌شان تمرکز کنند و به فکر آینده‌شان باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین