|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۶۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
این کارشناس جمعه شب و در پاسخ به سخنان عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سخن می گفت ، افزود ، سخنان تکراری و سخیف وزیر سعودی فاقد پاسخگویی هم سطح سیاسی و یا واکنش رسمی وزارت خارجه ایران است و به همین خاطر تاکنون پاسخی داده نشده است .
یک کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد که بهتر است مقامات سعودی قبل از این که وزیر خارجه عصبی٬ ناشی و بی تجربه آنها کاری دستشان بدهد به او نصیحت کنند که به اندازه وزن خود و سنجیده سخن بگوید و حد بردباری مردم بزرگ ایران را نیازماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،وی که جمعه شب و در پاسخ به سخنان عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان با ایرنا سخن می گفت ، افزود ، سخنان تکراری و سخیف وزیر سعودی فاقد پاسخگویی هم سطح سیاسی و یا واکنش رسمی وزارت خارجه ایران است و به همین خاطر تاکنون پاسخی داده نشده است .

این کارشناس مسایل منطقه خاطر نشان کرد، ظاهرا الجبیر که بیشتر عمر خود را در آمریکا گذرانده و به ادبیات آمریکایی ها عادت کرده ٬ فراموش کرده از جانب کشوری صحبت می کند که 7 ماه است با تمام توان نظامی اش و با تعدادی متحدین اش وارد جنگ وحشیانه ای علیه کشور همسایه و اسلامی خود شده و مردم بی دفاع یمن را به خاک و خون کشیده و از هیچ جنایتی فروگذار نکرده ولی نتوانسته هیچ پیروزی به دست آورد.

شمار کشته و زخمی های یمن ناشی از تجاوز عربستان در هفت ماه گذشته بالغ بر چهار هزار و 493 تن است که 95 درصد آن از غیر نظامیان می باشند.

بیش از 17 هزار نفر نیز در این حملات زخمی شده و 2 میلیون یمنی نیز از خانه های خود آواره شده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین