|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
در همین راستا، شبکه خبری عبری زبان "0404" گفت که جوانی فلسطینی با خودرو گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در نزدیکی بیت امر زیر گرفته است و خود نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان تشعاری تصیدق انتقال داده شده است.
عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها روز چهارشنبه ادامه داشت و تنها ظرف یک ساعت سه عملیات در قدس و الخلیل انجام شد که طی آن بیش از 10 نظامی و شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند. حال شماری از مجروحان این عملیات‌ها شدیدا وخیم است. در حالی که چهار فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر هم مجروح شدند تا بدین گونه شمار شهدا تا به این لحظه به 53 نفر رسیده و شمار مجروحان نیز به مرز 2000 نفر نزدیک شود. بیش از 3000 فلسطینی هم تاکنون بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده‌اند.

به نقل از سایت شبکه الجزیره، در عملیات عصر چهارشنبه شش سرباز اسرائیلی زخمی شدند. یک خودروی گذری در نزدیکی شهرک بیت امر در شمال الخلیل در کرانه باختری سربازان اسرائیلی را زیر گرفت که گفته شده راننده خودرو نیز بر اثر شدت جراحت به شهادت رسیده است.

رسانه‌های صهیونیستی در تشریح این عملیات‌ الخلیل گفته‌اند که فاجعه‌ای بزرگ در الخلیل رخ داده و نظامیان این رژیم تار و مار شده‌اند.

منابع صهیونیستی گفته‌اند که در این عملیات شش نظامی زخمی شدند که حال چهار تن از آنها به شدت وخیم است.

در همین راستا، شبکه خبری عبری زبان "0404" گفت که جوانی فلسطینی با خودرو گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در نزدیکی بیت امر زیر گرفته است و خود نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان تشعاری تصیدق انتقال داده شده است.

برخی منابع نیز در تشریح این عملیات گفته‌اند که در ابتدا این جوان فلسطینی به سمت خودرویی صهیونیستی سنگ پرتاب کرده و پس از پیاده شدن سرنشینان خودرو اقدام به زیر گرفتن آنان با خودرو کرده و در نهایت نیز به سمت آنها تیراندازی کرده که در این عملیات شش نظامی صهیونیست مجروح شدند.

این سومین عملیات ضد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری ظرف یک ساعت گذشته است.

روز چهارشنبه یک فلسطینی در رام الله، یک نفر دیگر در قدس و دو نفر هم در الخلیل به شهادت رسیدند.

شبکه اسکای نیوز عربی از شهادت دو فلسطینی یکی بر اثر استنشاق گاز اشک آور در شهر رام الله و دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال قدس خبر داد.

نظامیان صهیونیستی از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی استفاده کردند که به شهادت یک تن انجامید.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته یک صهیونیست را به گمان اینکه جوانی فلسطینی است و قصد اجرای عملیات ضد صهیونیستی در قدس را دارد، به هلاکت رساندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کردند که یک عملیات بزرگ مقاومتی در خیابان برمیاهو در قدس اشغالی به وقوع پیوسته و نظامیان صهیونیست موفق شده‌اند مجری این عملیات را از پا در آوردند اما دقایقی بعد مشخص شد که فرد کشته شده صهیونیست است نه فلسطینی.

این چندمین مورد از کشتن صهیونیست‌ها به طور اشتباه است، به طوری که قبلا نیز شاهد چنین حوادثی بودیم و نظامیان صهیونیست تاکنون چندین مرتبه اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها و حتی هلاکت آنها کرده‌اند به گمان اینکه فلسطینی هستند و قصد اجرای عملیات شهادت طلبانه را دارند.

تمامی این اقدامات بیانگر شیوع بیماری هیستری در میان صهیونیست‌ها و سرخوردگی آنها از افزایش عملیات‌های شهادت طلبانه جوانان قهرمان فلسطینی است و اکنون صهیونیست‌ها از هر شی ء جنبنده‌ای در اطراف خود وحشت دارند و برای دفاع از خود حتی به یکدیگر هم رحم نکرده و همدیگر را می‌کشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین