|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
سرمربی گسترش فولاد گفت: اعتقاد قلبی و یقینی من این است که مهدی تاج بیشترین اثرات مثبت را در لیگ داشته است.
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی با ذوب آهن همیشه در اصفهان خیلی بازی سختی بوده است. البته گسترش نیز نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و شرایط بهتری پیدا کرده است. دو تیم در جام حذفی هم با یکدیگر بازی کرده اند. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را از دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: امسال فاصله تیم ها کم است و به جز یکی دو تیم که سطحشان با سایر تیم ها فاصله دارد، اما بقیه در یک سطح هستند. می بینید که تیم هایی مثل پرسپولیس و نفت در پایین جدول قرار دارند. ضمن این که تیم ها در جوانگرایی بسیار خوب عمل کرده اند. ذوب آهن هم به دلیل این که یک مدیر کاملا ورزشی و آگاه در اختیار دارد، راندمانش بالا رفته است. سال گذشته ذوب آهن در هفته های اول نتیجه نمی گرفت اما آذری از ارزش های فنی گل محمدی کاملا آگاه بود و دیدم که ذوب آهن در ادامه متحول شد. باید ذوب آهن و سیاست هایش الگوی سایر تیم ها باشند. ذوب آهن سال گذشته فنی ترین و بهترین تیم لیگ بود.

سرمربی گسترش فولاد افزود: البته امسال کار ذوب آهن سخت تر شده است زیرا تیم ها نسبت به این تیم شناخت بیشتری دارند و با آمادگی بالاتر به مصاف این تیم می روند.

کمالوند اذعان داشت: اعتقاد قلبی و یقینی من این است که مهدی تاج بیشترین اثرات مثبت را در لیگ داشته است و بازیکنانی چون کاوه رضایی، برادران محمدی و.. همه از دل لیگ جوانی پدید آمده اند که مهدی تاج آنها را در لیگ فراهم کرد. امیدوارم این مساله در لیگ فوتبال تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: سید محسن حسینی تنبیه انضباطی شده است و امین درویشی نیز مصدوم است و در تیم حضور ندارد.

کمالوند در ارتباط با وقفه های پیش آمده در لیگ سازمان لیگ برای این که خود را با تصمیمات کی روش تطبیق دهد تصمیم گرفته است چهار وقفه در لیگ ایجاد کند. وقفه هایی که بلند مدت بوده است که بعد از هفته های هفتم، یازدهم و نیم فصل ایجاد می شود.در همه جای دنیا برگرداندن تیمی که فقط تمرین کرده است بسیار سخت است. لازم است جلسه ای با کی روش داشته باشیم و زیرا هدف و اولویت ما منافع ملی است. تیم ملی برایمان مهم است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین