|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
کد خبر: ۶۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
هافبک عراقی استقلال در شبکه‌اجتماعی با هواداران این تیم درد دل کرد . درددل مجازی کرار جاسم با هواداران استقلال/ نه مشکلی حل می‌کنند، نه رضایتنامه‌ می‌دهند!
کرار جاسم محمد در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران فهیم استقلال باید بدانند ما تا اینجای فصل 5 درصد از قراردادم را دریافت نکردم، ضمن اینکه در تمام 4 ماه گذشته با خانواده‌ام زندگی در هتل را تجربه کردیم.

وی ادامه داده: من پول گرفتم اما این پول برای فصل‌قبل بود، نه امسال و نمی‌دانم چرا برخی مدام از پول امسال صحبت می‌کنند. متاسفانه ماشینی که برای ایاب و ذهاب به من دادند سند نداشت و من مجبور شدم خودروی شخصی خودم را از عراق به تهران بیاورم. نه خانه‌ای تحویل گرفتم، نه پولی در حالیکه تمام درآمد من از راه فوتبال است.

کرار افزوده است: استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما من هم بازیکن کوچکی نیستم و نباید این‌گونه با من برخورد شود چون در این مدت بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دادم. من قلبا استقلال و هوادارانش را دوست دارم ولی با این شرایط قضاوت را به همه آنها می‌سپارم. واقعا کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می‌کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی‌دهد؟

وی تاکید کرده است: متاسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می‌کند و پول و منزلم را می‌دهد، نه زیر بار صادر کردن رضایتنامه می‌رود. با این حال من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با مدارا کردن تا الان کنار استقلال ماندم».

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین