|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
وی افزود: یکی از بندهای قرارداد این بود که اگر پس از پایان همکاری من و فدراسیون فوتبال به هر عنوان مانند اخراج، استعفا یا پایان قرارداد در هر زمانی و به هر شکلی، اظهار نظر منفی علیه فدراسیون یا کادرفنی بعدی داشته باشم دو برابر مبلغ قرارداد را باید به عنوان خسارت بازپرداخت کنم.
سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران،گفت: برای حفظ احترام مربیان ایرانی از سمت خود استعفا کردم و به هیچ عنوان قصد نداشتم کام مردم را تلخ کنم.

محمد خاکپور روز دوشنبه پس از نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال درجمع خبرنگاران، گفت: با استعفایی که انجام دادم کام مردم را پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا تلخ کردم و از این بابت از همه آنها عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: اگر من استعفا کردم به خاطر مسایل مالی نبود و متاسفانه عده ای در رابطه با من ندانسته قضاوت کردند.

سرمربی تیم فوتبال المپیک،گفت: به دنبال باج خواهی و گرفتن امکانات بیشتر نبودم و تنها می خواستم احترام مربیان ایرانی حفظ شود. در جلسه امروز دیدگاه های خود را به رییس فدراسیون گفتم،باید تا امروز قرارداد اعضای کادرفنی من امضا می شد که این اتفاق رخ نداده است.

وی تصریح کرد: کادرفنی هم مانند بازیکنان نیاز به انگیزه دارد و اینکه پس از یکسال کار، قراردادی نداشته باشند حرفه ای نیست.

خاکپور درباره پیش نویس قراردادی که فدراسیون فوتبال به او داده و امضا نکرده است، اظهار کرد: در یکسال گذشته بارها تقاضا کرده بودم که قرارداد ها باید دو طرفه امضا شود و اینکه قراردادی در فدراسیون تنظیم و برای مربی ارسال شود حرفه ای نیست. در طول این مدت بارها این درخواست را مطرح کردم تا اینکه حدود یک ماه قبل کپی خامی از این قرارداد به دستم رسید که در آن مفادی وجود داشت که تحقیر آمیز بود.

وی افزود: یکی از بندهای قرارداد این بود که اگر پس از پایان همکاری من و فدراسیون فوتبال به هر عنوان مانند اخراج، استعفا یا پایان قرارداد در هر زمانی و به هر شکلی، اظهار نظر منفی علیه فدراسیون یا کادرفنی بعدی داشته باشم دو برابر مبلغ قرارداد را باید به عنوان خسارت بازپرداخت کنم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک،گفت: نمی دانم چه کسی این قرارداد را تنظیم کرده بود اما کفاشیان از وجود این بند در آن اطلاع نداشت و از شنیدم حرف من متاسف شد و گفت قطعا آن را اصلاح می کنند.

وی درخصوص مسایل مالی قرارداد و اینکه گفته می شود ماهی 15 میلیون حقوق او است، تصریح کرد: اصلا بحث مالی برای من مهم نیست و برایم فرقی نمی کند کمتر یا بیشتر از این مبلغ دریافت کنم.

خاکپور خاطرنشان کرد: هدف همه ما این است که به المپیک برسیم، هیچ گاه در زندگی خود را با کسی مقایسه نکردم زیرا هر کس شان و شخصیت خود را دارد. در فوتبال ایران رزومه و تخصصی ندارم و سایر همکارانی که در فوتبال کشورم کار می کنند از من متخصص تر هستند اما به هر دلیلی فدراسیون تشخیص داد من سرمربی تیم المپیک باشم و من هم توان کم خود را با تمام وجود برای این کار گذاشتم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک، اظهار کرد: اگر حرفی زدم و کسی احساس کرده به دنبال زیاده خواهی و امکانات دیگران هستم چنین منظوری نداشتم. شان خود را می شناسم و به دنبال حق خودم نه کمتر و نه بیشتر هستم. در ماجرای استعفا هم فقط به دنبال عزت مربی ایرانی بودم.
وی افزود: از رسانه ها خواهش می کنم قبل از اینکه کسی را محاکمه کنند اعدامش نکنند و بدون شنیدن حرف های او در موردش قضاوت نکنند. در چند روز اخیر حرف های زیادی شنیدم. انتقاد را با جان و دل خریدار هستم اما خواهش می کنم قبل از قضاوت کردن در مورد افراد اطلاعات خود را کامل کنید.

خاکپور درخصوص اینکه آیا به تیم المپیک توجه لازم می شود، گفت: از زمانی که حبیب کاشانی مسئولیت تیم را برعهده گرفته توجه خوبی شده و توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی هم داشته باشیم. لازمه ادامه حیات هر تیم فوتبالی داشتن زمین تمرین، توپ، لباس و بازی تدارکاتی مناسب است. اگر می خواهیم تیم ملی قوی داشته باشیم باید ابتدا به فکر داشتن تیم های پایه قدرتمند باشیم و باید به تیم های این رده سنی بها دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کی روش به تیم های پایه توجه می کند، اظهار کرد: فکر نمی کنم این کار وظیفه کی روش باشد و او باید بیشتر به تیم بزرگسالان توجه داشته باشد. وظیفه فدراسیون فوتبال توجه به تیم های پایه است.

سرمربی تیم فوتبال المپیک در پاسخ به این سئوال که آیا در رابطه با تعامل تیم بزرگسالان و المپیک در جلسه با کفاشیان صحبت شد، گفت: هیچ چالشی میان این دو تیم ندیدم.

وی درمورد زمان نهایی شدن قراردادش با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد مفادی که مورد بحث بود از سوی دو طرف مورد بررسی قرار گرفته و تصحیح شود. کفاشیان قول داد که قرارداد تمام اعضای کادرفنی ما تا 48 ساعت آینده به امضا برسد.

خاکپور با اشاره به برنامه های تیم المپیک، گفت: 15 آبان اردو تدارکاتی در دبی خواهیم داشت و در این اردو با تیم های ملی عراق و استرالیا بازی دوستانه برگزار می کنیم.

وی درخصوص دلایل برگزار نشدن جلسه مشترک میان او و کی روش، گفت: دلیل این مساله را نمی دانم اما از برگزاری این جلسه استقبال می کنم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین