کد خبر: ۶۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
وی با بیان اینکه این امکانات برای یک تیم لیگ برتری حتی بیشتر از آن ساخته شده است ،افزود:ولی این در حالی است که در این جزیره یک تیم دسته دوم بر روی این امکانات کار می کند.
قائم مقام مدیرعامل باشگاه شاهین کیش گفت: از زمانی که دولت جدید بر سرکار آمده و به تبع آن مسئولان جزیره کیش نیز تغییر کردند و کسانی مانند دکتر علی اصغرمونسان و مهندس بهی زادی مديرعامل شركت سرمايه گذاري و توسعه و همچنین قدرت ابراهیمی و دیگران بر سرکار آمده اند، تغیییرات اساسی زیادی از لحاظ امکانات زیرساختی صورت گرفته است.



ناصر فریادشیران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، گفت:با توجه به اینکه خود ورزشکار هستم و اطلاع دارم این مجموعه های ورزشی و زمین های فوتبال ،سالن بدن سازی ،استخر و سونا و دیگر امکاناتی که برای این جزیره در طی این 3 سال ساخته شده است برای یک تیم لیگ یک کشور است.

وی با بیان اینکه این امکانات برای یک تیم لیگ برتری حتی بیشتر از آن ساخته شده است ،افزود:این در حالی است که در این جزیره یک تیم دسته دوم بر روی این امکانات کار می کند.

این مربی و پیشکسوت فوتبال با طرح این سوال که برای کدام تیم لیگ برتر 4 تا زمین وجود دارد،افزود: برای تیم ملی دو زمین تمرین و برای پرسپولیس و استقلال نیز هرکدام یک زمین تمرین وجود دارد ولی در کیش امکاناتی وجود دارد که اگر مدیران ارشد جزیره مانند دکتر مونسان و مهندس بهی زادی کمک نمایند مطمئنا حمایت های مادی و معنوی از طرف سرمایه گذارن کیش که بخش مالی را کمک می کنند و مدیرعامل باشگاه شاهین فخیم آقایی که سال گذشته مقدار زیادی از جیب خودشان برای باشگاه هزینه نمودند می تواند در کنار به کارگیری بازیکن خوب و کادر فنی ،معاضدت و مساعدت فراوانی به پیشرفت این تیم نماید.

فریادشیران در ادامه به پیشرفت های این چندسال کیش در زمینه امکانات ورزشی اشاره کرد:قبل از این 3 سال بنده با تیم نفت تهران به کیش سفر کردم که در آن زمان بیشتر بچه های تیم از خراب بودن زمین بازی ناراضی بودند که به خاطر بازی در آن خستگی مفرطی بعد از تمرینات بر بازیکن ها تحمیل می شد و از طرفی هم تجهیزات بدنسازی آن هم به تمامی مستهلک و قدیمی بود.

وی با اشاره به اینکه تیم ها به خاطر فضای مناسب جزیره کیش و آب و هوای مساعد آن در زمستان و آرامشی که داشت به اینجا می آمدند نه به خاطر ورزشگاه آن ،افزود:در آن زمان هیچ ورزشگاه استانداردی در کیش وجود نداشت ولی اکنون به خاطر تغییر دولت و آمدن کسانی مانند مونسان و بهی زادی و دیگر دوستان ،زمین و وزشگاه را از لحاظ تجهیزاتی و زیرساختی در حد یک تیم لیگ برتری درآورده اند.

قائم مقام باشگاه شاهین کیش در پایان گفت:بنابراین نظر بنده این است این جزیره نیارمند یک تیم لیگ برتری است و این امر نیز از طریق همکاری و حمایت مسئولین این جزیره و کمک های مادی و معنوی آنها محقق خواهد شد که در این صورت اطمینان می دهم در طول 5 سال یک تیم لیگ برتری در این جزیره داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین