کد خبر: ۶۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
برنامه خندوانه یکی از معدود برنامه هایی بود که توانست حداقل به مدت یک ساعت خانواده های ایرانی را به دور تلویزیون جمع کند و با برنامه های ماهواره ای به رقابت بپردازد؛ اما این برنامه هم در عین تلاشی که صورت گرفت باز با فضای سیاسی مخلوط شد.
برنامه خندوانه یکی از معدود برنامه هایی بود که توانست حداقل به مدت یک ساعت خانواده های ایرانی را به دور تلویزیون جمع کند و با برنامه های ماهواره ای به رقابت بپردازد؛ اما این برنامه هم در عین تلاشی که صورت گرفت باز با فضای سیاسی مخلوط شد. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، پای سیاست به برنامه خندوانه برای سومین بار به خندوانه باز شد. اولین بار زمانی بود که انتقادها متوجه رامبد جوان شد آن هم به این دلیل که در میان سیاسیون تنها از چهره های اصولگرا  دعوت شده است.

مدتی از این ماجرا نگذشته بود که بار دیگر برنامه خندوانه با فضای سیاسی و اختلافات درون آن مواجه شد آن هم درست وقتی که رقابت کمدین ها به امین حیایی و مهدی ژوله رسید که هواداران دو طرف به پا خاستند و فضای مجازی را به میدان رزم تبدیل کردند. 

پایان رقابت میان این دو کمدین هرچند به اختلافات تا حدودی پایان داد، اما مانع از این نشد که سیاست پایش را از این برنامه بیرون بکشد و برای سومین بار پای بذر پاش به خندوانه باز شد. 

داستان از آنجا آغاز شد که مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مصاحبه ای که با چند سایت خبری داشت عنوان کرد صحبت های رئیس جمهور را نشنیدم چون داشتم برنامه خندوانه می دیدیم. 


 هنوز 24 ساعت از این خبر نگذشته بود که تکذیبیه بذرپاش از طریق خبرگزاری فارس منتشر شد. این نماینده رسما اعلام کرد  احترام به جایگاه رئیس جمهور هر کسی که می خواهد باشد برای ما لازم است. ما نقد هایی به رئیس جمهور داریم اما رئسای جمهور اما رئسای جمهور ما افرادی هستند که جایگاه جمهوریت ما را مشخص می کنند و باید به آنها احترام بگذاریم.

در متن منتشر شده از سوی بذرپاش،صحبت های پیشین او تکذیب نشده است؛اما گویا این نماینده خود متوجه توهین آمیز بودن اظهاراتش شده که تصمیم به انتشار آن گرفته است.


متن جوابیه 

پیرو درج خبری راجع به این جانب که در برخی سایت‌ها منتشر شد مبنی براینکه در زمان صحبت‌های رئیس‌جمهور مشغول دیدن «خندوانه» بودم نکات ذیل را به  اطلاع عموم می‌رسانم.

1- احترام به جایگاه ریاست جمهوری هر کسی که باشد برای همه لازم است.

2- بدون شک سخنان رئیس‌جمهور در جایگاه خود برای ما محترم است و همه دست‌اندرکاران باید این نکات را جدی بگیرند هرچند به این سخنان نقدهای جدی داشته باشیم.

3- احترام به رؤسای جمهور واجب است نه اینکه برخی فقط رئیس‌جمهور مورد نظر خود را احترام می‌کنند و دیگران را نماد جمهوریت نمی‌دانند.

4- برنامه خندوانه که در نوع خود برنامه موفقی است نمی‌تواند برای بنده جای احترام به ارکان کشور را داشته باشد، هرچند بنده موفق نشدم همه برنامه رئیس‌جمهور را ببینم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین