کد خبر: ۶۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخلاف میل باطنی و فقط و فقط به دلیل هواداران و بازیکنان به تیم برگشتم، اما هنوز مشکلاتم با سپاهان پا برجاست.
محرم نویدکیا در حاشیه بازی سپاهان و سیاه جامگان از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: فقط آمدم تا بین بازیکنان و هوادارانمان ارتباط برقرار باشد.

این بازیکن فوتبال افزود: من تصمیم گرفته بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می خورم به میدان می روم.

نویدکیا خاطرنشان کرد:من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی آیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازگو کردن مشکلات نه کمکی به کارخانه می کند، نه به باشگاه، نه به تیم و نه به هواداران، بنده یک بازیکن هستم و وظیفه ام این است که بازی کنم.

نویدکیا اظهار کرد: من به فرکی گفتم نظرتان چیست که علی احمدی بازیکن سابق تیم را با توجه به شرایط پیش آمده نگه داریم که گفتند نظرم منفی است. تمام شد و رفت و اصلاً بحثی در مورد احمدی نداشتم و ندارم.

نویدکیا درباره انتقادات رسانه ها و مردم بابت قهر از تیم گفت: انتقادات کاملاً درست است و من اصلاً ناراحت نمی شوم. از من انتقاد می شود و من هم قبول دارم، ولی موضوع این است که این همه سال وقتی همیشه گیر بودند، وقتی بازیکن با مربی مشکل داشت، محرم باید برایشان حل می کرد.

وی اضافه کرد: الآن چه اتفاقی رخ داده است که من که این همه سال بازیکنی نبودم که دخالت کنم، شده ام بازیکنی که دخالت می کند؟ این همه سال من مشکل نبودم، چه شده است که حالا یک دفعه تبدیل به مشکل شده ام؟

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: با تمام وجودم جلوی همه چیز می ایستم و مثل گذشته که برای سپاهان بازی می کردم به کارم ادامه خواهم داد.

محرم نویدکیا که از ابتدا این فصل به نظر می رسید به خاطر اختلاف نظر با کادرفنی تیم سپاهان در برخی از تمرینات شرکت نکرده، چند روز قبل با انتشار بیانیه ای از سپاهان خداحافظی کرد، اما با این وجود پس از سپری شدن چند روز به تمرینات بازگشت.

سپاهان در دیدار با سیاه جامگان به نتیجه یک بر یک بسنده کرد ودر جایگاه دوم رده بندی ایستاد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین