|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با چهار دیدار همزمان پیگیری شد که سپاهان با توقف برابر سیاه جامگان، صدرنشینی را از دست داد و نفت تهران نیز با تساوی یک بر یک مقابل گسترش، روند ناکامی های خود را در لیگ پانزدهم تداوم بخشید.
از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15 و 45 دقیقه عصر امروز چهار دیدار به صورت همزمان برگزار شد.
**نخستین پیروزی تارتار با راه آهن در لیگ پانزدهم
تیم فوتبال راه آهن در هفته هشتم در ورزشگاه شهر قدس استان تهران به مصاف استقلال اهواز رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان مهدی تارتار پایان یافت. امین منوچهری در دقیقه 3 و مهرداد محمدی در دقیقه 24 برای راه آهن گلزنی کردند.
راه آهن با این پیروزی، 9 امتیازی شد و موقتا خود را به رتبه دهم جدول رساند و بالاتر از تراکتورسازی تبریز قرار گرفت. استقلال اهواز نیز با این نتیجه 5 امتیازی ماند و فعلا در رتبه پانزدهم قرار دارد.
قضاوت این دیدار را رضا مهدوی با کمک های سعید قاسمی، حمیدرضا کنعانی و مهدی مرجانزاده بر عهده دارد.
** ذوب آهن به سپاهان رسید
در دیگر دیدار این هفته، سایپا در ورزشگاه دستگردی اکباتان تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این دیدار نیز با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافت. مسعود حسن زاده در دقیقه 16 این مسابقه برای ذوب اهن گلزنی کرد.
با این نتیجه، ذوب اهن 15 امتیازی شد و با سپاهان و استقلال خوزستان هم امتیاز شد. سایپا هم که 13 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رتبه چهارم ایستاد .
قضاوت این دیدار را نیز سعید بخشی زاده با کمک های تورج عیوض محمدی و هادی طوسی بر عهده دارد.
** توقف سپاهان برابر سیاه جامگان
در دیگر دیدار هفته هشتم، سپاهان اصفهان که با 14 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته بود و می توانست با برتری مقابل تیم ته جدولی سیاه جامگان، خود را به استقلال صدرنشین برساند، این فرصت را از دست داد و با تساوی یک بر یک برابر سیاه جامگان متوقف شد. در این دیدار مهدی شریفی در دقیقه 45 برای سپاهان و بهروز افشار در دقیقه 59 برای سیاه جامگان گلزنی کردند.
سپاهان که پیش از این بازی 14 امتیاز داشت، 15 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در رتبه دوم جدول و پایین تر از استقلال تهران 17 امتیازی قرار گرفت.
سیاه جامگان نیز با این نتیجه هفت امتیازی شد و موقتا به خاطر تفاضل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس و تراکتورسازی در رتبه سیزدهم ایستاد.
قضاوت این مسابقه را رضا کرمانشاهی با کمک های حسن ظهیری و سعید زارع بر عهده داشت.
** ادامه ناکامی های نفت تهران
نفت تهران نیز در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد. آلویز نانگ در دقیقه 46 برای نفت تهران و امید نظامی پور در دقیقه 69 برای گسترش گلزنی کردند.
با این نتیجه، نفت تهران 5 امتیازی شد و به طور موقت در جایگاه چهاردهم ایستاد و گسترش فولاد تبریز نیز با 12 امتیاز در رتبه ششم ایستاد .
قضاوت این دیدار را غلامرضا جباری با کمک های حمید غمزه، میریعقوب حجتی و یاسر همرنگ بر عهده دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین