|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
«نیکی کریمی» از مخاطبان خود دعوت کرد درباره‌ی مسائل خانواده و عواملی با او صحبت کنندکه باعث دور یا نزدیک شدن همسران از هم می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که حدود دو هفته به زمان اکران «شیفت شب» جدیدترین فیلم نیکی کریمی در مقام کارگردان باقی مانده پیش‌فروش  بلیت‌های ان با قیمت  6 هزار تومان در جریان است.

این پیش فروش شامل یک قرعه کشی هم هست. خریداران به ازای خرید هر بلیط یک شانس قرعه کشی دریافت می‌کنند. در پایان هرهفته قرعه کشی انجام می‌شود و 5 عدد گوشی «آیفون» به برندگان تعلق می‌گیرد.

بعد از شروع پیش‌فروش بلیط‌های شیفت شب و قرعه‌کشی گوشی آیفون در بین خریداران انتقادهایی درباره‌ی این کار نیکی کریمی مطرح شد اما نیکی کریمی با تشکر از همراهی و استقبال مردم از «شیفت شب» در صفحه اینستاگرام برای هوادارانش توضیحاتی را درباره‌ی این مساله نوشته است: «هر كاري وقتي براي اولين بار انجام ميشه با عكس العمل هاي مختلفي هم رو به رو ميشه ... اين كار ، يعني پيش فروش بليط فيلم براي اولين باره كه در ايران داره اتفاق ميافته و من خوشحالم ..»

او در ادامه درباره‌ی گوشی‌های آیفونی که به خریداران بلیط‌ها اهدا می‌شود توضیح داده و آن‌ها را عاملی برای باهم در ارتباط بودن دانسته است. کریمی در ادامه از مخاطبانش خواسته با او درباره‌ی مسائل بین همسران حرف بزنند:

«دلم مي خواد اين " آي فون " يعني تلفن همراه تبديل بشه به نمادي از در ارتباط بودن ... همانطور كه در فيلم ما اين " با من حرف بزن "مهم است ، شما هم با من حرف بزنيد و بگوييد ... از هر چه دوست داريد ... چه چيز مرد و زن را به هم نزديك ميكند ؟ چه چيزي مرد و زن را در خانواده از هم دور ميكند ؟ مي توانيد بنويسيد و يا با گوشي تان از خودتان فيلم بگيريد از تجربه‌اي كه داشته‌ايد ... از اينكه حرف زديد و ارتباط برقرار كرديد و مزاياي ان و يا نكرديد و اين چه ضرري به شما زد ... منتظر پيام هاي شما هستم»

«شیفت شب» مسائل و مشکلات مردم ایران در زمان تحریم را به تصویر می‌کشد و داستان شجاعت و قهرمانی‌های یک زن است. زنی به نام ناهید که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را بفهمد.این فیلم از هفتم آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین