کد خبر: ۶۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : باید بگویم که از تیم استقلال جدا نخواهم شد و تا زمانی که استقلال قهرمان شود در تیم ماندنی هستم.
 بهرام افشارزاده اظهار کرد:به طور کلی از ابتدا تمام سعی ام این بود که کارهای باشگاه را با تمام توانم انجام دهم و در حال حاضر نیز با تمام قدرت هر چه بیشتر کارها را پیش خواهم برد و باید بگویم از استقلال جدا نخواهم شد و تا زمانی که استقلال قهرمان شود در تیم ماندنی هستم .بازیکنان و کادر فنی نیز همانند گذشته با تمام قدرت کار خود را ادامه دهند و جا دارد از تمامی اعضای تیم تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند.

وی ادامه داد : امیدوارم تیم در بازی فردا مقابل پدیده بتواند گام محکمی بردارد و با پیروزی به تهران بازگردد.
افشارزاده در خصوص شهباززاده توضیح داد : باید بگویم هنوز هیچ پیشنهادی برای این بازیکن به دست ما نرسیده است و به محض اینکه چنین امری اتفاق بیفتد به طور حتم در ابتدا این مساله را با سرمربی تیم در میان خواهیم گذاشت .در هر صورت بازیکنان تیم آینده دار هستند و ما به هیچ عنوان قصد جلوگیری از پیشرفت آنها را نداریم .شهباززاده از بازیکنان با اخلاق تیم ما محسوب می شود.
وی درباره پیشنهاد به استقلال برای حضور در سوئد گفت :دعوت نامه به دست ما رسیده و در نظر داریم این موضوع را در جلسه هفته آینده هیات مدیره مطرح و مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به نظر سرمربی تیم و شورای برون مرزی اگر شرایط مساعدی فراهم باشد به طور حتم به این کشور خواهیم رفت .باید بگویم زمان این سفر 4 تا 9 فروردین می باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص قهرمانی تیم امید و حضور روزبه چشمی در این تیم گفت : قهرمانی تیم امید را به ریاست فدراسیون فوتبال ، کاشانی ، خاکپور ، مایلی کهن ، کادر فنی و تک تک بازیکنان و جامعه ورزش تبریک می گویم و آرزوی موفقیت می کنم برای این تیم و امیدوارم تیم امید به مسابقات المپیک راه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : روزبه چشمی نیز که از بازیکنان تیم ما محسوب می شود توانست عملکرد قابل قبولی را در تیم امید از خود به نمایش بگذارد و این مساله باعث سربلندی تیم استقلال نیز می باشد و باید به وجود چنین بازیکنان جوانی در فوتبال کشورمان افتخار کرد که سرمایه های آینده ما هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین