|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
اين بازيکن جهاني افزود که از کودکان آمريکاي لاتين مي‌تواند به خوبي حمايت کند و از ملکه و پارلمان براي اعتمادي که به وي کرده‌اند، تشکر کرد.
ديگو مارادونا پذيرفت تا رييس بنياد مردم نهادي شود که ملکه اليزابت به او پيشنهادش را داد.

مارادونا کاپيتان پيشين تيم ملي آرژانتين پذيرفت تا به عنوان رييس بخش آمريکاي لاتين ان‌جي‌اويي کار کند که براي استعداد‌هاي کودکان سراسر جهان کار مي‌کند.

اين پست از سوي ملکه اليزابت به اسطوره آرژانتيني‌ها پيشنهاد شد و مارادونا در پيامي ويدئويي در اين باره گفت: من ديگو آماراندو مارادونا هستم. مي‌خواهم به ملکه اداي احترام کنم، و به پارلمان انگليس و به شما اطلاع دهم که من با کمال ميل اين موقعيت را که به من داده‌اي مي پذيرم تا براي بنيادي در آمريکاي لاتين کار کنم.

اين بازيکن جهاني افزود که از کودکان آمريکاي لاتين مي‌تواند به خوبي حمايت کند و از ملکه و پارلمان براي اعتمادي که به وي کرده‌اند، تشکر کرد.

 اين ويدئو با عنوان «تشکر از ملکه بريتانيا براي فرصتي که داده» منتشر شده و در پارلمان بريتانبا نيز به نمايش درآمد.

در ادامه پيام آمده: من خواهان بهترين ها براي کودکان هستم. ما مي‌خواهيم لبخند به لب کودکان بياوريم و اين براي ما در حکم يک جايزه است. هيچ فسادي در اين کار رخنه نمي‌کند و من مي‌توانم اين را به شما اطمينان دهم. اين آرژانتيني ۵۵ ساله با اين جمله قصد داشت تا به فساد در رياست فيفا اشاره داشته باشد.

اين پيام به زبان اسپانيايي، ايتاليايي و انگليسي منتشر شد و وي گفت اين امکان به او کمک مي‌کند تا براي نسل آينده، جامعه و امکان زندگي بهتري بسازد.
اين بنياد براي کودکان سراسر جهان کار مي‌کند و با حمايت چندين کشور، بريتانيا و فيفا برپا شده است.
مارادونا در سال ۱۹۸۶ با گلي که به دست خدا مشهور شد، باعث حذف انگليس از جام جهاني شد.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین