|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
تابش با اشاره به فرصت های احتمالی بیان داشت : برجام راه های بسیاری را در عرصه های مختلف برای سرمایه گذاری به وجود می آورد و راه های زیادی را برای تعاملات بیشتر با کشورهای خارجی و کم کردن محدودیت ها ی مالی فراهم خواهد کرد که همه در وضعیت کشور، مردم و توسعه و پیشرفت وطن موثر خواهد بود.
نماینده اردکان یزد گفت : برجام برای کشور دستاوردهایی، هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی به دنبال خواهد داشت. 

محمد رضا تابش در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، بیان کرد: به لحاظ سیاسی از آنجایی که همه گروه ها و جناح ها موافق تصویب سند توافق بودند و دولت را حمایت می کردند نباید این مسئله اسباب اختلاف و فرافکنی را به وجود آورد. 

وی افزود : برجام توسط دولت به مجلس آمد و مجلس اصولگرا از آن حمایت کرد و آقای لاریجانی هم در این زمینه زحمت زیادی کشید؛ بنابراین تصویب آن مرهون مشارکت همه گروه ها و جناح ها بوده است. 

تابش با تاکید بر این نکته که نباید بر دامنه اختلافات دامن زد و آنچه اتفاق افتاد توافق میان همه گروه ها و احزاب بوده است گفت: مهمترین تاثیر مثبت تصویب برجام، این بود که مردم با روحیه و با امید به آینده در انتخابات آتی مشارکت خواهند داشت که نفع آن متوجه همه نظام است و بی شک تنوع سلایق با مشارکت مردم و همکاری مسئولین نظارتی فراهم خواهد شد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به دستاورد اقتصادی توافق بیان کرد: قطعا برجام دستاوردهایی برای اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت اما نباید بسیار ذوق زده باشیم و در مردم ایجاد انتظار کنیم که خیلی زود فعل و انفعالاتی در اقتصاد به وجود بیاید.

 وی ادامه داد: همانطور که تنگناها ظرف 10 سال اعمال شد، لغو آن، پروسه ای دارد که نمی توان گفت در  لحظه اتفاق می افتاد.

وی گفت : به هر حال امیدی که در میان فعالین اقتصادی و عموم مردم به وجود آمده است ،بسیار کارگشا می باشد و فعالین اقتصادی را از بلاتکلیفی بیرون می آورد .

تابش با اشاره به فرصت های احتمالی بیان داشت : برجام  راه های بسیاری را در عرصه های مختلف برای سرمایه گذاری به وجود می آورد و راه های زیادی را برای تعاملات بیشتر با کشورهای خارجی و کم کردن محدودیت ها ی مالی فراهم خواهد کرد که همه در وضعیت کشور، مردم و توسعه و پیشرفت وطن موثر خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین