|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
وزیر اطلاعات با اشاره به انگیزه بالای دولت برای پیشرفت ایران اسلامی گفت: تحقق همدلی و وحدت ، موجب موفقیت در انجام کارهای بزرگ برای کشور می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر دوشنبه در جمع مردم شهرستان عباس آباد در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دولت تدبیرو امید انگیزه بالایی برای خدمت به مردم و گام برداشتن برای پیشرفت کشور دارد و برای تحقق وحدت و همدلی و موفقیت در کارها تلاش می کند.

وی تصریح کرد: کاهش درآمد نفتی دولت یازدهم و افت قیمت نفت از هربشکه 120 دلار به حدود 40 دلار ، تحریم و نبود مواد اولیه کارخانه ها موجب کاهش تولید و در نهایت افت درآمد مالیاتی کشور شده که با اجرا شدن برجام شرایط اقتصادی کشوربهبود خواهد یافت.

وزیر اطلاعات ادامه داد: از سوی دیگر دولت یازدهم با بدهی به میزان یکسال درآمد کشور، دولت را تحویل گرفت که یکی از این بدهی ها چهار هزار 200 میلیارد تومان به معلمان است ولی با این شرایط دولت تدبیر و امید با جدیت به سوی توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به ناامنی در کشورهای همسایه ایران افزود: امروز تامین امنیت پایدار برای کشور یکی از مهمترین کارهای دولت تدبیر و امید است که با وحدت و همدلی و تلاش شبانه روزی بین نیروهای سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و قوه قضایی تامین شد در حالی که در گذشته شاهد ناامنی در شرق کشور بودیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسوولان شهرستان عباس آباد گفت : در نظام جمهوری اسلامی اصل مردم هستند و ما مسوولان نیز خادمان مردم هستیم و با پی گیری سعی خواهیم کرد بخشی از مطالبات منطقه بر طرف شود.

وزیر اطلاعات در خصوص فاجعه منا نیز گفت: آل سعود بعد از فاجعه دلخراش منا که مردم 22 کشور اسلامی را داغدار کرد می توانستند با ابراز همدردی، مرهمی بر زخم های این ملت ها باشند ولی با رفتاری متکبرانه عواطف مردم مسلمان را به بازی گرفتند و این موجب شد تا بار مسوولیت حکام آل سعود سنگین تر شده و اگر تعمدی در این فاجعه نبود آن را به شبهه عمد تبدیل کرد.

حجت الاسلام علوی همچنین با اشاره به شهادت سردار عارف و وارسته اسلام سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی افزود: وی در دفاع مقدس حماسه ها آفرید و با نیت خالص خود در راه خدا و اهل بیت به پیکار می پرداخت و درنهایت با ثبت و ضبط حماسه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوی خدا رفت.

وزیر اطلاعات پیش از شرکت در جمع مردم ، با حضور در گلزار شهدای عباس آباد از مقام شامخ شهدای این شهرستان تجلیل کرد.

دکتر روحانی و اعضای هیات دولت در بیست و سومین سفر استانی خود امروز دوشنبه مهمان مردم استان مازندران هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین