|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
تمرینات تیم ملی برای بازی دوستانه برابر ژاپن امروز در ورزشگاه آزادی دنبال شد.

بازیکنان ابتدا بدنهای خود را گرم کردند و پس از گرم کردن گلرها از جمع بازیکن ها جدا شده تا تمرینات اختصاصی خود را دنبال کنند.

این در حالی بود که سایر بازیکنان در یک مساحت کوچکتر از زمین اصلی ورزشگاه که شامل مسافتی از طول محوطه جریمه یکی از دروازه‌ها به دروازه دیگر می‌شد فوتبال کردند. در این فاصله 6 دروازه در دو طرف مساحت مورد نظر قرار داشت و بازیکنان با تقسیم شدن به دو تیم 10 نفره سفید و قرمز، تمرین پرفشار خود را دنبال کردند. کاوه رضایی نیز که با ماسک بر صورت خود تمرینش را انجام می‌داد با کاور مشکی در اختیار دو تیم قرار داشت.

تمرین در حالی دنبال می‌شد که در اواسط آن سردار آزمون پس از تکل خشنی که مسعود شجاعی بر روی پای او رفت، با مصدومیت مواجه شد و از زمین بازی بیرون آمد تا پس از آن کی‌روش با رفتن بالای سر او وضعیتش را جویا شود. آزمون که نتوانست تمرین خود را دنبال کند توسط پزشک تیم از زمین بیرون آمد و کاوه رضایی با تعویض کاور مشکی خود، قرمزپوش شد تا جایگزین سردار آزمون در تیم سرخ‌پوش شود.

پس از این دروازه‌بانان تیم ملی از دروازه سمت راست آزادی به دروازه سمت چپ ورزشگاه رفتند تا کار خود را با زدن ضربات پنالتی برای یکدیگر دنبال کنند.

ملی‌پوشان بعد از یک ساعت و نیم تمرین خود را به پایان رساندند و با انجام حدود 5 دقیقه سرد کردن، کار خود را پایان دادند.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین