|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
وی با اشاره به سودآوری ١٨٥٠٠ میلیارد ریالی موسسه در دو سال اخیر عنوان کرد: این میزان سود از سود موسسه در ١٧ سال قبل از آن بیشتر است به طوری که میانگین دریافتی بازنشستگان از موسسه از رقم ٣٥ میلیون ریال به بیش از ١١٠ میلیون ریال رسیده است.
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست صمیمی با مدیرکل آموزش و پرروش استان خراسان رضوی و تعدادی از فرهنگیان این استان گفت: فرهنگیان باید برای داشتن مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان خوشحال باشند زیرا صاحب یکی از بزرگترین هولدینگ های اقتصادی کشور هستند که امیدواریم به زودی این مجموعه بتواند تأثیر مستقیم در زندگی آنها داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر غندالی افزود: تعامل موسسه با آموزش و پرورش به بالاترین سطح خود رسیده و شفاف سازی را نیز سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم تا فرهنگیان به طور کامل در جریان داشته های خود باشند.

وی با اشاره به سودآوری ١٨٥٠٠ میلیارد ریالی موسسه در دو سال اخیر عنوان کرد: این میزان سود از سود موسسه در ١٧ سال قبل از آن بیشتر است به طوری که میانگین دریافتی بازنشستگان از موسسه از رقم ٣٥ میلیون ریال به بیش از ١١٠ میلیون ریال رسیده است.

دکتر غندالی همچنین خاطر نشان کرد که هدف ما سودآوری به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی است که با شکوفا شدن اقتصاد ملی و رشد اقتصادی کشور، به این سمت حرکت خواهیم کرد.

در این نشست همچنین مدیر تعاون اداره کل خراسان رضوی، نماینده بانک سرمایه، سرپرست بیمه معلم در استان، رییس سازمان دانش آموزی، اعضای کارگروه های مختلف مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری در نمایندگی موسسه در خراسان رضوی و نمایندگان فرهنگیان حضور داشتند.

دکتر سید جواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تبریک موفقیت دکتر غندالی در دریافت لوح زرین چهره های ماندگار سه دهه مقاومت و بهار اقتصادی ایران گفت: باعث افتخار است که در جمع مدیرانی هستیم که در عرصه مدیریت کشور موثر بوده و نام آور هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما معتقدیم که آموزش و پرورش قابلیت برخورداری از یک اقتصاد قوی را دارد، افزود: آموزش و پررورش دارای سه منبع اقتصادی است که شامل منابع دولتی، مشارکت سایرین در امور آموزش و پرورش و در نهایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است.

دکتر حسینی تصریح کرد: مدیران لایقی در صندوق ذخیره فرهنگیان حضور دارند و انتخاب نمایندگان استانی با شایستگی کامل انجام شده و همین امر رسیدن موسسه به اهداف مورد نظر خود را آسان تر می کند. همچنین ظرفیت های بسیار زیادی در اختیار این مجموعه قرار دارد تا بتواند برای فرهنگیان تولید ثروت بکند.

محمد رضا حیدری نماینده موسسه در استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به گذشت یکسال از راه اندازی نمایندگی موسسه در این استان اظهار داشت: در طول یکسال اخیر همگرایی واقعی بین موسسه، شرکت های تابعه، وزارت آموزش و پرورش و اعضای موسسه ایجاد شده است.

وی افزود: با حمایت کارشناسان اقتصادی و فرهنگیان استان و سایر مجموعه های فعال، سه ماموریت محول شده به نمایندگی استانی موسسه اعم از افزایش ضریب نفوذ، تعامل و ارتباط با همکاران و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در استان را محقق کرده ایم.

حیدری با بیان اینکه طی این یکسال ضریب نفوذ موسسه در استان از ٦٧ به ٩١ درصد رسیده است، تصریح کرد: در راستای تعامل با آموزش و پرورش در تمامی نشست های مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان حضور فعال داشته و به معرفی قابلیت ها و ظرفیت های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته ایم.

وی در خصوص شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان خراسان رضوی نیز گفت: بسته های کاملی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، گردشگری، مسکن و رفاه فرهنگیان به موسسه ارائه و بستر فعالیت مهیا شده است.










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین