|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
رضا شفيعي جم در قسمت ديگر اجرايش بيان کرد: من حال و هواي آن جا را خيلي دوست داشتم،هوايي که البته فقط کمي بوي فاضلاب مي داد و صداهاي مبهم شعر ، جيغ ،کتک و ... که لابه لاي صداي شر شر آب شنيده مي شد.
بانويي مدير به رنگ استاندارد و رضا شفيعي جم به عنوان کمدين برنامه ديشب در «خندوانه» حضور داشتند.

کارمنداني از سازمان ملي استاندارد شب گذشته در «خندوانه» حاضر شدند و شادي برنامه را نيز به خود اختصاص دادند. طي اين برنامه بعد از تنفس استاندارد و 25 ثانيه خنده مرسوم ،مسابقه داخل استوديو برگزار شد و بعد از خواندن شعر ايران ايران، نيره پيروزبخت رئيس سازمان ملي استاندارد ايران وارد شد.

 وي در ابتدا به طور خاص استاندارد را تعريف کرد و اين سازمان در ساليان گذشته توسط دکتر حسابي با عنوان اداره کل اوزان آغاز شد؛ همچنين نويد 90 سالگي اين سازمان را نيز داد.

صحبت مقام معظم رهبري در خصوص لزوم توسعه نظارت هاي سازمان استاندارد
علاوه بر اين او در خصوص الزام نظارت و تاييد سازمان استاندارد گفت: متاسفانه تا مدتي از بين حدود 80 هزار کالا تنها 800تا از آن ها بررسي مي شد و بقيه به راحتي وارد مي شدند که اين در شان يک مصرف کننده ايراني نبود. همچنين مقام معظم رهبري هم طي صحبتي "توسعه پوشش استاندارد براي همه محصولات را اصلي لازم و ضروري دانستند" براي همين الان ما سامانه اي را داريم که براي اطمينان از اصل بودن و سلامت محصول و دريافت نظرات و مشکلات شما طراحي شدهاست .

گفتگو بر سر اين موضوعات ادامه داشت و اين بانو استاندارد را عامل مهمي براي ارتباط با مردم دانست تا اينکه جوان در انتها لوح خندوانه را به پيروزبخت اعطا کرد و متقابلا وي نيز ياد بودي را براي تشکر از جوان و برنامه کارشناسي و فکرشده اش به رامبد داد.

بي توجهي به هنرمندان و آسيب به صنعت بسته بندي
پس از پخش واکنش هاي کوروش سليماني در رويارويي با سينما چند بعدي ،جوان کمدين برنامه که مدتي بود او را نديده بوديم را دعوت کرد؛رضا شفيعي جم در جايگاه خود حاضر شد و در ابتدا گفت : با اينکه سوژه من اين نبوده ولي گفتم حالا که شماها اينجا حضور داريد يک شکايت از طريقه بسته بندي بعضي از محصولات بکنم،مثلا کنسرو ها که هنوزم که هنوز است به شکل عهد بوق هستند و با زمانه پيش نرفته اند و هنوز بايد براي باز کردن آن با کلي زور و انرژي چاقو بيندازيم تا مقداري به داخلش دسترسي داشته باشيم.

وي افزود: اين در حالي است که توليد کنند به طرح ها و پيشنهادات گرافيست هيچ توجهي نمي‌کنند، به عنوان مثال خود من بارها طرحي را ارائه دادم ولي هيچ بازخوردي نگرفته ام،در صورتي که خيلي از جوانان ما الان در کشورهاي ديگر خبره کار خودشان در اين عرصه شده اند.

گيرودار حمام نمره از زبان رضا شفيعي جم
خلاصه بعد از اين گلايه ها شفيعي جم اعلام کرد:"مي خواهم همه را به حمام ببرم،نه براي شست و شو بلکه براي يادآوري حس و حال آن روزها"؛ او از ابتداي ورود به حمام نمره و آن حسي که موقع تحويل دوش به آدم دست مي داد شروع کرد و علاوه بر توصيف آن جا از درگيري هميشگيش با شير آب گرم و سرد تعريف کرد،درگيري که در هر حال قربانيش را مي گرفت.

در ادامه علاوه بر ياد آوري باز کردن در شامپو هاي تخم مرغي زرد رنگ،ياد دستشويي هاي آن جا افتاد، محلي که به لطف سالم نبودن چفت در و يا باز ماندن کامل آن ،آدم هيچ دفاعي در برابرکسي نداشت و علاوه بر آن صابون نرم و منهدم شده دستشويي بود که هميشه مي ماندي از آن استفاده کني يا نه؟!

رضا شفيعي جم در قسمت ديگر اجرايش بيان کرد: من حال و هواي آن جا را خيلي دوست داشتم،هوايي که البته فقط کمي بوي فاضلاب مي داد و صداهاي مبهم شعر ، جيغ ،کتک و ... که لابه لاي صداي شر شر آب شنيده مي شد.

واقعا اين قولنج چي بود؟!
در امتداد اين سفر رضا به سراغ کيسه کش ها رفت و گفت: همه چيز و حرکات آن ها خوب و قابل تحمل بود ولي آخه شکستن قولنج رو از کجا آورده بودند؟ کاري که هر چه تاکيد مي کردي نمي خواهي فايده اي نداشت و حتما هم قولنج ها از کمر تا دماغ بايد بررسي و شکسته مي شد.

بعد از اين تعاريف شفيعي جم فاجعه منا را به داغ ديدگان و همه مردم ايران تسليت گفت و جوان هم در آخر سفارش کرد که استاندارد زندگي کنيد، چون زندگي که اين مورد در آن نباشد آشفته و بي نظم خواهد بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین