|
|
امروز: چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۲
کد خبر: ۶۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
در اين زمينه عنوان شد که برخي قطعه‌سازان، قطعاتي که کيفيت آنها از سوي خودروساز رد و از ورود آنها به خطوط توليد خودرو جلوگيري شده است را وارد شبکه نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش خودروساز مي‌کنند.
وزير صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست از خريد قطعات بي‌کيفيت از قطعه‌سازان خودداري و از توزيع اين قطعات در شبکه خدمات پس از فروش خود جلوگيري کنند.

در جديدترين جلسه شوراي سياست‌گذاري خودرو مطرح شد که عمده‌ترين مشکلات شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان مربوط به پايين بودن کيفيت قطعات و نبود قطعه است.

 در اين زمينه عنوان شد که برخي قطعه‌سازان، قطعاتي که کيفيت آنها از سوي خودروساز رد و از ورود آنها به خطوط توليد خودرو جلوگيري شده است را وارد شبکه نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش خودروساز مي‌کنند.

وزير صنعت، معدن و تجارت در اين زمينه دستور داد که هيچ يکي از شرکتهاي خدمات پس از فروش خودروسازان حق ندارند قطعات بي‌کيفيت را از خارج از شبکه خودروساز خريداري کنند و تامين همه قطعات يدکي بايد از قطعات اصلي صورت گيرد.

محمدرضا نعمت‌زاده خاطرنشان کرد که مسووليت تامين قطعات يدکي شبکه خدمات پس از فروش خودرو با شرکتهاي خودروساز است و هيچ خودروسازي نبايد اجازه دهد شرکت خدمات پس از فروش، قطعات بي‌کيفيت را از قطعه‌ساز دريافت و در شبکه توزيع کند.

در اين جلسه عنوان شد که بخشي از نارضايتي مردم از خدمات پس از فروش خودروسازان به دليل عدم پذيرش خودرو در نمايندگي‌ها است که در اين زمينه پيشنهاد شد نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش در مناطق داراي حجم مراجعه بالا، به صورت دو شيفت، هم در روز و هم در شب فعاليت کنند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین