|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۶۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید سردار حسین همدانی گفت: همرزمان سردارهمدانی با انهدام کامل جریان جنایت کار تروریستی تکفیری داعش انتقام خون این شهید و شهدای مقاومت را خواهند گرفت.
از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان با حضور در منزل شهید سردارحسین همدانی ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده این شهید گرانقدر و عرض تبریک و تسلیت به آنان، طی سخنانی با تجلیل از مقام ارجمند این شهید والا مقام اظهار داشت: بی تردید شهادت این یار و یاور امام و رهبر معظم انقلاب منشأ تحول و نقطه عطفی در مبارزه و جهاد جبهه مقاومت علیه تروریست های تکفیری صهیونیستی است.

سردار دهقان از شهادت شهید حسین همدانی به عنوان ثلمه ای بزرگ یاد کرد و افزود: این شهید در راهی گام نهاد که ائمه و اولیای بزرگ الهی با شهادت خود پیشتاز آن راه بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح صفات برجسته شهید همدانی یادآورشد: ایشان به عنوان فرماندهی مومن، شجاع، توانمند، مردمی و عنصری فرهنگی، نقش تعیین کننده و موثری در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و نشر و گسترش ارزش های دفاع مقدس، جهاد و مقاومت ایفاء کردند و با نثار خون پاکش حقانیت این مسیر را اثبات و اعلام کرد.

سردار دهقان تأکید کرد: بی تردید همرزمان و همراهان این شهید عزیز راه نورانی و رهایی بخش آن را ادامه خواهند داد و با انهدام کامل جریان جنایت کار تروریستی تکفیری داعش انتقام خون این شهید و همه شهیدان جبهه مقاومت و زنان و مردان و کودکانی که مظلومانه به دست مزدوران نظام سلطه به شهادت رسیده اند را خواهند گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین