|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
امید نوروزی و بشیر باباجان زاده صاحب مدال برنز اوزان ۶۶ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان شدند.
 مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی ششمین دوره المپیک نظامیان جهان امروز (شنبه) در شهر میونگ یونگ کره جنوبی برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط امید نوروزی و بشیر باباجان زاده در اوزان ۶۶ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب کیم جین هون از کره جنوبی شد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال نوروزی در مرحله شانس مجدد با نتیجه ۶ بر صفر باگیلان ژاکانشا از قزاقستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد کریستوپاس اسلویا از لیتوانی گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کیم جین هیوک از کره جنوبی با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، هدایت در گروه بازنده ها با نتیجه ۱۰ بر ۸ گئورگیوس پرولاراکیس از یونان را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت. هدایت در این دیدار مقابل دیمیترو پیشکوف از اوکراین با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کریل هریسچینکا از بلاروس گذشت وی در دور بعد مقابل الکساندر چرنیتسکی از اوکراین با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. بابا جان زاده در این گروه با شکست ۸ بر صفر حسن حمیه از لبنان راهی دیدار رده بندی شد وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر ویتالی ایلنیتکسی از روسیه را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک مغلوب سلطان اصلان اف از آذربایجان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از گردونه رقابت ها حذف شد.

تیم ایران در روز نخست این مسابقات توسط محمدعلی گرایی در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و محسن حاجی پور و مصطفی صالحی زاده نیز در اوزان ۵۹ و ۹۸ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین