|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
پیکر سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی روز دوشنبه هفته جاری در شهر همدان به خاک سپرده خواهد شد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای برنامه های تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی را اعلام کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی حامی مقاومت اسلامی و مدافع حرم به استحضار ملت شریف ایران می رساند پیکر این شهید عزیز پس از انتقال به تهران در روز یکشنبه 19 / 7 / 1394 از ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر (عج) با حضور مقامات کشوری و لشکری و اقشار مختلف شما مردم مومن انقلابی و قدرشناس تشییع خواهد شد.

این اطلاعیه با دعوت از قشرهای مختلف مردم پایتخت برای شرکت در این آیین باشکوه یادآور شده است: پیکر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل و در روز دوشنبه مورخ 20 / 7 / 1394 مهر ماه در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین