|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۶۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
محمدرضا گلزار، ستاره سینمای ایران در مراسم فرش قرمز سریال شهرزاد شرکت می کند.
حضور محمدرضا گلزار در فرش قرمز شهرزاد در کلن تایید شده است. شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر، فرش قرمز سریال شهرزاد در کلن پهن می شود.
 
امکان خرید بلیط آنلاین مراسم فرش قرمز «شهرزاد» از چندی قبل در سایت Cinedom.de فراهم شده است و تاکنون بسیاری از ایرانیان ساکن آلمان و سایر کشورهای اروپایی این بلیط را خریداری کرده اند.
مراسم فرش قرمز سریال شهرزاد، روز شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر از ساعت ۲۰ الی ۲۳ در کلن برگزار می شود. مجری آن شرکت فیلمسازی EM فیلم آلمان است، شرکتی که شریک آلمانی سریال شهرزاد است و پخش جهانی سریال نیز به عهده آنهاست.
علی نصیریان، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی از تیم بازیگران سریال شهرزاد و محمدرضا گلزار، در مراسم فرش قرمز حضور دارند و از گروه موسیقی سریال هم فردین خلعتبری به همراه علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال را برعهده دارد، روی فرش قرمز قدم می‌گذارند.
 
سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۰ مهر ماه توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می شود.
 

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین