|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگوهای مقدماتی با «بگیریستین»، مدیر منچسترسیتی به توافق رسیده تا در فصل آینده هدایت این باشگاه را در دست بگیرد.
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگوهای مقدماتی با «بگیریستین»، مدیر منچسترسیتی به توافق رسیده تا در فصل آینده هدایت این باشگاه را در دست بگیرد.سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگوهای مقدماتی با «بگیریستین»، مدیر منچسترسیتی به توافق رسیده تا در فصل آینده هدایت این باشگاه را در دست بگیرد. وبلاگ هواداران منچستر سیتی جایی برای دیدن همه شایعات و خبرهای اولیه درباره این تیم است و این وبلاگ گزارش کرده  رابطه نزدیک گواردیولا با تکسیکی بگیریستین که به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با پپ گواردیولا همکاری می‌کرد، موجب این مذاکرات شده است. از وقتی این مربی از بارسا جدا شد، این مذاکرات شروع شد اما پپ در آن مقطع  تصمیم گرفت به بایرن ملحق شود.

هر چند هنوز چیزی امضا نشده، اما موافقت شفاهی بین این دو صورت گرفته است.

این در حالی است که بایرن حتما برای حفظ گواردیولا تلاش سختی را خواهد کرد. چون ژوئن ۲۰۱۶ قرارداد گواردیولا با بایرن به اتمام می رسد و خیلی‌ها معتقدند او تابستان آینده، بایرن را ترک خواهد کرد.

احتمالا باواریایی‌ها باید به فکر پیدا کردن جانشینی مناسب برای مربی اسپانیایی خود باشند و در حالی که یورگن کلوپ نیز در حال بستن قرارداد با لیورپولی هاست، کار انتخاب آنها سخت خواهد شد.

مانوئل پیگرینی هم گفته می شود به صورت موفت استخدام شده بود تا بتوان موافقت گواردیولا را به دست آورد. قرارداد این مربی شیلیایی تابستان آینده با این تیم تمام می‌شود. بگریستین احساس می کند پپ می تواند موجب رشد «سیتی» در همه سطوح شود .

پیش از این اعلام شده بود منچستر سیتی قصد دارد با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی پپ گواردیولای ۴۴ ساله را به جزیره ببرد و با پیشنهادی پنج ساله و برای هر فصل ۲۰ میلیون پوند، وی را جذب کند.

گواردیولا ۱۴ جام برای بارسلونا کسب کرد که شامل دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و پیروزی باورنکردنی چهار ساله در اسپانیا بود. گواردیولا سال ۲۰۱۲ بارسلونا را ترک کرد و یک سال بعد جایگزین جاپ هینکنس در مونیخ شد و دو قهرمانی در بوندسلیگا برای تیم به دست آورد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین