|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد با بیان این که مذاکرات خوبی را با علیپور انجام داد، گفت: بعد از صحبت با علیپور مشکل برای ثبت قرارداد فرهاد کاظمی حل شد و امروز با وی قرارداد می بندیم.
محمدرضا عباسی در خصوص آخرین وضعیت ثبت قرارداد فرهاد کاظمی بیان کرد: خوشبختانه مشکل وی حل شد. من امروز با علیپور به طور تلفنی مذاکرات خوبی داشتم که ایشان این مسئله را به عهده خودمان گذاشتند و گفتند هر طور صلاح می‌دانید همان کار را انجام دهید. ما امروز با وی قرارداد خواهیم بست و روز شنبه یا یکشنبه این قرارداد را در سازمان لیگ هم ثبت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما از دوستان هم خواهش داریم در مواجه با مسایل دوستانه تر رفتار کنند. از علیپور نیز دعوت کردیم برای مذاکرات حضوری به مشهد بیایند تا بتوانیم از نزدیک درباره تمامی مسایل با ایشان صحبت کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در خصوص ادامه همکاری با رمضانی و نیز همکاران کاظمی در این تیم گفت: هنوز دستیاران وی به مشهد نیامده اند اما فکر می‌کنم کرمانی مقدم و رضا شاهرودی به همراه کاظمی در کادر فنی حاضر خواهند شد. ضمن اینکه رمضانی در پست مدیریتی خود در این باشگاه یعنی قائم مقام ادامه همکاری می‌دهند. ما از خدمات صادقانه وی کمال تشکر را داریم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه خواهد شد، گفت: روز گذشته در جلسه‌ای که کاظمی با بازیکنان داشت از آنها کاملا راضی بود و به آنها امیدواری زیادی داد. در نیم فصل ایمان موسوی به ما اضافه می‌شود و تا آن زمان بازیکنانی که نیاز باشد و کاظمی بخواهد را سعی می‌کنیم جذب کنیم.

وی با ابراز خوشحالی از انتخاب کاظمی بیان کرد: فرهاد کاظمی مربی کارکشته و کاربلدی است و مردم مشهد نیز وی را خیلی دوست دارند. بهترین نتایج ابومسلم در زمان ایشان کسب شد و می‌خواهیم یاد و خاطره آن روزها را زنده کنیم. هدفگذاری ما در ابتدای فصل ماندن در لیگ بود ولی حالا این حرف را مطرح کنیم جفا در حق کاظمی و بازیکنان است. ما می‌خواهیم از حق فوتبال خراسان دفاع کنیم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین