|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
همه مازندران درسفر هیئت دولت به عنوان منطقه آزاد مطرح می شود.
استاندار مازندران در نشست هماهنگی سفر ریاست جمهوری گفت: مازندران از لحاظ ظرفیت‌ها و وسعت طول و عرض با استانهای دیگر متفاوت‌تر است و باید متفاوت دیده شود.

ربیع فلاح جلودار افزود: با همه دلخوریها و کمی و کاستی‌ها، مردم مازندران به خاطر داشتن خصلت مهمان دوستی از رئیس‌جمهور استقبال خوبی را خواهند داشت و نمی گدارند اختلافات دیده شود.

به گفته استاندار مازندران باید از همه ظرفیت‌های استان برای استقبال رئیس‌جمهور، بیان خواسته‌های به‌حق و به‌جا استفاده و موضوع منطقه آزاد نیز باید برای تمام استان به‌صورت یکپارچه مطرح شود.

فلاح جلودار با اشاره به محرومیت غرب استان افزود: غرب مازندران نسبت به مرکز از محرومیت بیشتری برخوردار است که باید در این سفر تمهیدات لازم برای رسیدگی و دیده شدن بیشتر انجام گیرد.

وی میزان برخورداری اعتبارات مازندران را رضایت ‌بخش برشمرد و گفت: باید کاستیها و نقاط قوت مازندران، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در این سفر به‌درستی به رئیس‌جمهور انتقال داده تا تصمیمات درستی اتخاذ شود.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع و معادن استان تصریح کرد: اگر به تمام این ظرفیت‌ها به‌خوبی توجه شود عقب‌ماندگی استان مرتفع و توسعه استان شتاب خواهد گرفت.

فلاح جلودار به ‌جان باختن حجاج مازندران در فاجعه منا اشاره کرد و افزود: هرچند مردم استان داغدار حاجیان جان‌ باخته هستند، اما باید سفر هیئت دولت را با شور و اشتیاق در اذهان ماندگار کنیم و ۳۵ سال عقب‌ماندگی در این سفر جبران شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین