|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین درباره انباشت خودرو در پارکینگ شرکت های خودروساز فقط به این جمله بسنده کرد که ؛ زیاد نداریم الحمدلله.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نامه به رئیس جمهور درباره بازار سرمایه و بورس بود، گفت: نامه به رئیس جمهور یک گزارش تحلیلی بود و آقای رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواسته بود تا گزارشی از وضع موجود بازار سرمایه و بورس بدهد.

محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با بیان اینکه  امار بورس محرمانه نیست و هر روز بر روی سایت ها و نشریات قابل مشاهده است ، افزود : به عنوان متولی صنعت و بقیه اقایان هم که بیشتر شرکت های زیرمجموعه انها در بورس است ، خواستند این نامه را تائید کنند.


وی گفت : خوشبختانه در رابطه با برنامه هایی که در دست اقدام بود اقای رئیس جمهور جلساتی را با همکاران اقتصادی گذاشت و ما هم در برخی از این جلسات حضور داشتیم که امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم و تحول جدیدی باتوجه به شرایط اقتصادی کشور ایجاد شود.


نعمت زاده در باره اینکه چرا وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم این نامه را امضا کرده است، افزود : علت اینکه وزیر دفاع هم امضا کرد این بود که خیلی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت دفاع در بورس است یا سازمانهای بازنشستگی نیروهای مسلح و یکسری هم در گذشته دولت بابت رد دیون شرکتها را به وزارت دفاع واگذار کرده است بنابراین انها هم یکی از سهامداران عمده شرکتهای بورسی هستند.


وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین درباره انباشت خودرو در پارکینگ شرکت های خودروساز فقط به این جمله بسنده کرد که ؛ زیاد نداریم الحمدلله.


نعمت زاده همچنین در خصوص نمایشگاه پانزدهم گفت : نمایشگاه هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت داشته و صنعتگران ایرانی به رغم فشارهای ناشی از تحریم با تکیه بر دانش و توان خود و تجارب دیگران بخشی از نیازهای کشور را تامین کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین