|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه خانواده نوروزی را تنها نخواهیم گذاشت، گفت: حق و حقوق نوروزی به خانواده‌اش پرداخت خواهد شد.
جعفر کاشانی در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی با ابراز تاسف از درگذشت این بازیکن جوان، گفت: امروز روز بزرگی برای جامعه فوتبال و ورزش کشور بود، هادی بازیکنان بزرگی بود و متاسفانه خیلی زود از بین ما رفت و من انتظار داشتم او چندین سال دیگر به عنوان کاپیتان در پرسپولیس حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حق و حقوق نوروزی به خانواده‌اش پرداخت خواهد شد یا خیر، گفت: مطمئن باشید تا ریال آخر حق و حقوق هادی به خانواده‌اش پرداخت خواهد شد و ما آنها را تنها نخواهیم گذاشت تا بتوانند به آرامش به زندگی‌شان ادامه دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: می‌خواهیم پیراهن هادی را به تالار افتخارات پرسپولیس ببریم تا آیندگان بدانند که او چه زحماتی برای تیم محبوبش کشیده است.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که چه زمانی مطالبات مرحوم نوروزی به خانواده‌اش پرداخت خواهد شد، گفت: نمی‌توانم تاریخ دقیق بدهم اما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر این کار را انجام دهیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین