|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در پنجمین روز برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، مدیریت جشنواره به دست کودکان و نوجوانان سپرده می‌شود.
از همدان؛ مجید فروتن با بیان اینکه به منظور ترغیب، تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، مدیریت یک روز از جشنواره به آنان سپرده می‎شود، اظهار کرد: این کار به منظور کسب تجارب اجرایی کودکان و نوجوانان انجام می شود.

وی افزود: این کودکان و نوجوانان به تناسب 13 کمیته اجرایی و مسئولان کمیته‌ها؛ کارها و برنامه‌ها را بین خود تقسیم کرده و در مجتمع شهیدآوینی در روز دوشنبه 13 مهرماه امور جشنواره را اداره خواهند کرد.

مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اضافه کرد: این کار شاید یک حرکت نمادین و یا تبلیغی به نظر بیاید؛ اما می‌توان در پس این برنامه نمادین کودکان و نوجوانان را با مباحث اجرایی و کارهایی که در جشنواره شکل می‌گیرد آشنا کرد.


وی با بیان اینکه این حرکت به تدریج نوعی ارائه آموزش می‌شود، اضافه کرد: برای کودکان و نوجوانان در کنار دیدن نمایش‎ها و دیگر برنامه‎های جشنواره؛ آموزش‎های این چنینی موجب می شود علاوه بر تقویت حس اعتماد به نفس، با مسائل اجرایی آشنا شوند.


بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 9 تا 14 مهرماه با دبیری شهرام کرمی در همدان در حال برگزاری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین